Hellepelle
Bli kjent med forumet
Lurer på om dere har noen erfaringer å komme med? Jeg er en av dem som gikk opp voldsomt under graviditeten (26 kg) og har kun greid å gå ned 10 av disse etter fødsel
baby er nå 5 måneder og jeg har prøvd ALT så langt det lar seg gjøre. Jeg greide å gå ned fire kg til her, men det var så visst ikke sunt da jeg omtrent ikke spiste og gikk turer på 4-5 mil med vogn til sammen i ukedagene. Jeg var konstant svimmel og dette gikk ikke an. Nå hater plutselig baby vognen i tillegg så lange trilleturer er uaktuelt. De fire kg har kommet på igjen og jeg forsøkte lavkarbo/smartkarbo i ca 3-4 uker. Jeg gikk ikke ned et eneste gram, selv om jeg veide det jeg spiste og holdt med på rundt 1800 kcal/dag.
Det skal sies at jeg har PCOS i tillegg. Nå vurderer jeg å slutte å amme for å se om kiloene forsvinner da, og lurer på om noen har erfaringer å komme med? Jeg gjør det ikke av forfengelighet, men med 16 kg for mye begynner jeg å få forferdelig vondt i knær og hofter. I tillegg plages jeg veldig med ryggen plutselig. Jogging som jeg egentlig er veldig glad i blir jo ikke heller aktuelt da jeg er alt for tung og knærne blir vonde etterpå
situasjonen er veldig fortvilt, og det føles som at kiloene er som limt fast, jeg har aldri opplevd lignende!!

baby er nå 5 måneder og jeg har prøvd ALT så langt det lar seg gjøre. Jeg greide å gå ned fire kg til her, men det var så visst ikke sunt da jeg omtrent ikke spiste og gikk turer på 4-5 mil med vogn til sammen i ukedagene. Jeg var konstant svimmel og dette gikk ikke an. Nå hater plutselig baby vognen i tillegg så lange trilleturer er uaktuelt. De fire kg har kommet på igjen og jeg forsøkte lavkarbo/smartkarbo i ca 3-4 uker. Jeg gikk ikke ned et eneste gram, selv om jeg veide det jeg spiste og holdt med på rundt 1800 kcal/dag.Det skal sies at jeg har PCOS i tillegg. Nå vurderer jeg å slutte å amme for å se om kiloene forsvinner da, og lurer på om noen har erfaringer å komme med? Jeg gjør det ikke av forfengelighet, men med 16 kg for mye begynner jeg å få forferdelig vondt i knær og hofter. I tillegg plages jeg veldig med ryggen plutselig. Jogging som jeg egentlig er veldig glad i blir jo ikke heller aktuelt da jeg er alt for tung og knærne blir vonde etterpå
situasjonen er veldig fortvilt, og det føles som at kiloene er som limt fast, jeg har aldri opplevd lignende!!