Når forsvinner søtsuget da ???
Har omtrent ikkje rørt brus og snop etter fødselen. Denne uka har eg ikke rørt noen ting *stolt
Men har jo konstant lyst på noe godt .. Prøver å kompansere med frukt og grønsaker, men hjelper liksom ikkje heilt..
Kan det ha noe med selve kostholdet mitt, at eg spiser feil?
Eg spiser:
Frokost: 2 knekkebrød med enten banan eller div pålegh. En kopp kaffi og et glass vann.
Lunsj: Enten en frukt eller Yoghurt. Er eg oppe veldig tidlig på morningen tar eg knekkebrød til lunsj og. En kopp kaffi og et glass vann.
Middag: Ein liten porsjon pluss et glass vann.
Kvelds: 2 knekke brød med div pålegg, et glass juice og vann.
Kveldskos: Frukt og vann.
Drikker vann utenom måltidene og..
Ganske ensformet og kjedelig kosthold, men er så kresen så liker ikke de produktene i butikkene som er lavkarbo osv.. Kan ikke lage knekkebrødene selv for eg liker ikke frøene, spiser kun wasa husman knekkebrød.
Men har så lyst å bli kvitt søtsuget
Og vil bli kvitt mange kilo til
mNoen som har noen gode råd??
Har omtrent ikkje rørt brus og snop etter fødselen. Denne uka har eg ikke rørt noen ting *stolt
Men har jo konstant lyst på noe godt .. Prøver å kompansere med frukt og grønsaker, men hjelper liksom ikkje heilt..
Kan det ha noe med selve kostholdet mitt, at eg spiser feil?
Eg spiser:
Frokost: 2 knekkebrød med enten banan eller div pålegh. En kopp kaffi og et glass vann.
Lunsj: Enten en frukt eller Yoghurt. Er eg oppe veldig tidlig på morningen tar eg knekkebrød til lunsj og. En kopp kaffi og et glass vann.
Middag: Ein liten porsjon pluss et glass vann.
Kvelds: 2 knekke brød med div pålegg, et glass juice og vann.
Kveldskos: Frukt og vann.
Drikker vann utenom måltidene og..
Ganske ensformet og kjedelig kosthold, men er så kresen så liker ikke de produktene i butikkene som er lavkarbo osv.. Kan ikke lage knekkebrødene selv for eg liker ikke frøene, spiser kun wasa husman knekkebrød.
Men har så lyst å bli kvitt søtsuget
Og vil bli kvitt mange kilo til
mNoen som har noen gode råd??