Småspor
Betatt av forumet
Når jeg dagen etter fødsel, hadde helt flat mage og ikkje ett eneste strekkmerke - må jeg innrømme jeg var ganske fornøyd. Det var jo absolutt ikkje hovedfokuset, men det er lov å være stolt av sluttresultatet tenker jeg.
Jeg veiet 59 kg før jeg ble gravid, og merkelig nok holdt jeg den vekten helt til slutten av graviditeten. Da gikk jeg opp til 62 de siste ukene.
Når jeg kom hjem fra sykehuset viste vekten 54. Nå i dag viser den 52,5. Og ribbeina begynner å vise.
Jeg begynner å bli skikkelig redd. Allerede dagen etter fødsel følte jeg meg for tynn. Nå føler jeg meg virkelig ikke vell i min egen kropp. Jeg forsvinner jo helt!!
Er det noen med denne erfaringen? Kan jeg ha mangel på noe?
Jeg vil virkelig ikkje gå ned mer, heller at det skal snu[emoji26]
Jeg veiet 59 kg før jeg ble gravid, og merkelig nok holdt jeg den vekten helt til slutten av graviditeten. Da gikk jeg opp til 62 de siste ukene.
Når jeg kom hjem fra sykehuset viste vekten 54. Nå i dag viser den 52,5. Og ribbeina begynner å vise.
Jeg begynner å bli skikkelig redd. Allerede dagen etter fødsel følte jeg meg for tynn. Nå føler jeg meg virkelig ikke vell i min egen kropp. Jeg forsvinner jo helt!!
Er det noen med denne erfaringen? Kan jeg ha mangel på noe?
Jeg vil virkelig ikkje gå ned mer, heller at det skal snu[emoji26]
Last edited: