Vektnedgang etter fødsel

Rampetrollet

Forumet er livet
VIP
♡Junigull 2016♡
Hvor mye har dere gått ned i vekt etter fødselen? Jeg har gått ned 17 kg på 15 dager.. Hadde mye vann i kroppen! Hadde en god del ekstra da jeg ble gravid, så vil gjerne ned 17 kg til. Men redd det vil stagnere noe nå (ammer heller ikke). Jeg er også sengeliggende pga vondt bekken og vondt i stingene, pluss at jeg mistet 3l blod under fødselen, så er ikke helt kommet meg kan du si.
 
Gikk opp 19 kg denne gangen, og har gått ned 9 av de. Er 16 dager siden fødselen. Resten håper jeg forsvinner i løpet av de neste månedene uten for mye jobb...
 
Har gått akkurat en uke idag og gått ned 8 kg, men har fortsatt mengder med vann i kroppen. Og fortsatt 18 kg til startvekt.
 
Gått ned 9, gikk opp 11.
 
Gjekk opp 18, gått ned 11 te nå 13 dager siden fødsel :)
 
Gikk opp 16, og ned 11 kg allerede på 12 dager. De siste må jeg nok jobbe litt for
 
Opp 14kg - ned 8kg. 13 dager siden fødsel. Men håper jeg ikke går ned så veldig mye mer da jeg var under normal vekt før svangerskapet.
 
Jeg gikk bare opp 6 under graviditeten, men var sånn 30 kg for tung i utgangspunktet.. Så fornøyd med mine 17 kg så langt
 
Gikk opp 2,5 kg under graviditeten, har gått ned 7,5 kg, så jeg er 5 kg under startvekt :) Jeg hadde nesten ikke vann i kroppen mens jeg var gravid, det kom under fødselen, og har fortsatt ganske mye vann i kroppen! 11 dager siden fødsel :)
 
Gikk opp 7 kg fra startvekt og gått ned 8,1 14 dager etter fødsel. (Veide meg på fredag)
 
Gikk opp ca 9 kg og gått ned 8,5 kg.
Lille er 14 dager i dag..
Vil ikke ned mer, men vil stramme opp ;)
 
Gikk opp 17 kg og har nå ca 4 uker etter fødselen gått ned 11 kg. Det har stoppet opp nå, så de resterende må jeg nok svette for å få av :)
 
Opp 25 kilo.
(sengeliggende 8 mnd)

Ned 10 kilo på 1 uke
( forsatt sengeliggende )

Satser på at resten raser av når jeg kan begynne å gå turer og bevege kroppen igjen :)
 
Jeg gikk også opp 25. Gikk rask ned 15 på 2-3 uker, så stoppet det helt. Jeg har også fortsatt mye vann i kroppen :( Håper nedgangen tar seg igjen snart! :)
 
Opp 11, ned igjen 12 iløpet av første uka? Målte meg først en uke ette fødsel. Men rumpen er forsvunnet og andre muskler:p
 
Back
Topp