Vektlegging

Piasnuppa

Forelsket i forumet
har akkurat tatt igjen vekta jeg hadde da jeg ble gravid. Gikk fra 62-58 kg , og nå har jeg kommet opp på 62 kg i gjen. Er i uke 26+4 i dag. Har liten mage, og ligger rett under midten på sf målene.
Babyen tar jo det den trenger. Andre som ikke har gått opp så mye?

Jeg tror jeg ca er i samme situasjon som deg. Jeg gikk bare ned fram til midten av januar, men nå tror jeg at jeg tilbake på startvekta. Jeg er heller ikke så stor- men har fått myyyyyye på puppene.... Jeg er 24+1 i dag.

Off.... liker ikke vekta :/

Jeg har ikke nådd igjen startvekta enda, gikk ned 9kg i starten (fra jeg begynte å veie meg ihvertfall), og ligger nå og vipper mellom +2 og +3 kg fra det laveste jeg var på. Det gjør ingenting forsåvidt, har så mye fra før så barnet får det det skal ha :)

blir jo frustrert om en legger på seg for mye, og om en legger på seg for lite. skal ikke være lett :)

Vel startvekten med førstemann var 54, tok ikke av igjen men følte meg vel på 59 som var startvekten på andremann,mmen etter det har jeg ligger på 65:/ så det vàr startvekten nå... Har lagt på meg ca 2-3 kilo til nå.. Tenger absolutt ikke å kegge så veldig masse på meg:/ men denne gangen skal jeg IKKE legge på meg masse under ammingen, er det jeg har gjort begge de andre gangene:/ startvekten nå var tyngre enn hva jeg var som høygravid med minsten:/

Aaarg.. Ikke snakk om den vekta.... :p Veier meg KUN hos jordmor, og nå har jeg ikke vært der på leenge. Skal neste fredag, gruer meg til vekta!

I følge jordmorens vekt har jeg lagt på meg 2-3kg.

Jeg har de siste årene veid 57 kg, de første tre mnd gikk jeg ned til rett under 50. Så begynte det sakte men sikkert å krabbe litt oppover igjen. Nå veier jeg 55. Går inn i uke 26 i morra. Jordmor og lege sier at magen vokser helt normalt og at jeg ligger midt på der det skal være =P

Nå er det rundt 2-3kg, men kommer nok mer... Men det er jo det som er normalt:)

har akkurat tatt igjen vekta jeg hadde da jeg ble gravid. Gikk fra 62-58 kg , og nå har jeg kommet opp på 62 kg i gjen. Er i uke 26+4 i dag. Har liten mage, og ligger rett under midten på sf målene.
Babyen tar jo det den trenger. Andre som ikke har gått opp så mye?

har lagt på meg nesten 6kg! gjør meg ingenting- er liten og nett :)

Jeg har gått opp 6 kg til nå :) gikk ned kansje 2 eller 3 kg i begynnelsen. Men jordmor sa at jeg burde gå opp 15 kg ca, hun sa jeg nesten var undervektig på første kontroll :/

Sliter ikke akkurat med det problemet her nei ;P Har gått opp rundt 10 kg allerede (er 27+5 i dag) Orz

Back
Topp