Vektklubbtråden uke 37

Sin

Forelsket i forumet
Fant ikke tråden IGJEN så jeg lagde en ny.

Hva er status nå jenter? Er det mange som har falt av?
Jeg har stått skikkelig stille de siste tre ukene, men i dag gikk jeg ned igjen! 1,3 kg :)
Tickeren er litt unøyaktig, men jeg har gått ned 7,6 kg til nå, veldig fornøyd!

Jeg henger fortsatt med! Syns dette er en ok måte og bli bevist på hva jeg putter i munnen på jeg!

Jeg har gått ned 5 kg til sammen. Er fornøyd med det [:)] Denne uken gikk jeg ned 300g bare, men har hatt en fri-helg hos svigers. så syns ikke det var så ille...Gleder meg til neste uke for da skal jeg måle rundt midjen igjen!!!

Flink du er Sin som har gått ned så mye. Hvor lenge har du holdt på?

Flinke dere er jenter[:)]

Jeg er fremdeles med men har vært litt sånn halv8 opplegg. Holder meg stortsett til anbefalt kcal inntak men det jeg spiser inni mellom er ikke helt etter planen. Ikke får jeg veid meg i dag heller, siden vekta til svigermor ikke funker, så aner ikke hvor "landet" ligger nå...

Synes det er litt vanskelig å få til opplegget mitt 100% når jeg ikke er hjemme...

Her går det ganske bra. Har hatt noen dager hvor jeg har planlagt å skeie ut, men det går jo pokker ikke. Jeg har bare ikke lyst på store porsjoner med mat jeg veit er dårlig.
Synes det er ganske gøy på vektklubben, jeg [:D]

Her har det gått veldig bra denne uken. Ned 0.9 kg og det er det meste siden jeg starta, tror jeg. Syns også det er veldig gøy...klarer nesten ikke å skeie ut jeg, heller. Sitter der med så dårlig samvittighet hvis jeg vet at jeg går over kalorigrensa at det ikke er noe poeng.

Hurra, for oss alle som er så flinke!

ORIGINAL: LovaLova

Jeg henger fortsatt med! Syns dette er en ok måte og bli bevist på hva jeg putter i munnen på jeg!

Jeg har gått ned 5 kg til sammen. Er fornøyd med det [:)] Denne uken gikk jeg ned 300g bare, men har hatt en fri-helg hos svigers. så syns ikke det var så ille...Gleder meg til neste uke for da skal jeg måle rundt midjen igjen!!!

Flink du er Sin som har gått ned så mye. Hvor lenge har du holdt på?

Så bra du fortsatt er med!
Jeg synes også det er veldig fint å holde oversikten over hva jeg spiser :) 5 kg er jo kjempebra!
Jeg har vel holdt på noen uker... siden begynnelsen av august tror jeg!

ORIGINAL: Ulva

Jeg er fremdeles med men har vært litt sånn halv8 opplegg. Holder meg stortsett til anbefalt kcal inntak men det jeg spiser inni mellom er ikke helt etter planen. Ikke får jeg veid meg i dag heller, siden vekta til svigermor ikke funker, så aner ikke hvor "landet" ligger nå...

Synes det er litt vanskelig å få til opplegget mitt 100% når jeg ikke er hjemme...

Det synes jeg er vanskelig også...

Back
Topp