vektklubb.no

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Noen fler som er medlemmer der å bruker det?

Jeg har ikke til nå funnet noen oppskrifter som jeg liker.
føler de fleste oppskriftene har mye smør og unødvendige kalorier i seg, derfor blir det til at jeg veier alle ingrediensene, men å følge oppskrift er jo mye enklere.

har dere noen oppskrifter å anbefale meg?

Jeg har aldri brukt en eneste en av oppskriftene der inne, delvis fordi første gangen jeg så på menyene og det der inne så tenkte jeg at æsj, her er det jo nesten bare ting jeg ikke liker, og delvis fordi jeg ikke tenker på det.

toneany skrev:
Jeg har aldri brukt en eneste en av oppskriftene der inne, delvis fordi første gangen jeg så på menyene og det der inne så tenkte jeg at æsj, her er det jo nesten bare ting jeg ikke liker, og delvis fordi jeg ikke tenker på det.

så du skriver bare opp det du spiser? akkurat som meg?

fru Tronrud skrev:

toneany skrev:

så du skriver bare opp det du spiser? akkurat som meg?

Ja, gjør jo egentlig det. Sjekker av og til før jeg spiser hvor mye som er i maten da, og prøver å velge sunt, trene, og leve et normalt liv. Har gått ned 10 kg, sakte med godt.

Back
Topp