Vektklubb.no, noen erfaringer? (samme som generell)

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Noen her som har erfaring med vektklubb.no?

Meldte meg nettopp inn og håper virkelig på resultater. Skal følge planen til punkt og prikke! ;D

Og om andre er med, kanskje de kan komme med tips og råd til meg, om hvordan bruke siden(nybegynner ja!) og hvordan de klarer å holde seg til planen.

ORIGINAL: Maanda

Noen her som har erfaring med vektklubb.no?

Meldte meg nettopp inn og håper virkelig på resultater. Skal følge planen til punkt og prikke! ;D

Og om andre er med, kanskje de kan komme med tips og råd til meg, om hvordan bruke siden(nybegynner ja!) og hvordan de klarer å holde seg til planen.

Jeg bruker vektklubb.no (vg-sin), og er kjempefornøyd. Var litt rart i starten å veie maten og spise oftere enn det jeg gjorde! Spiste max 3 ganger om dagen.

I begynnelsen var jeg ikke så nøye om jeg var sunn eller ikke, men overholdt kalori-inntaket uansett, og 1 uken gikk jeg ned 1.3 kg... og det fortsetter enda nedover :) med litt oppoverbakker av og til. men det må man regne med:) har snart tatt av meg 5,5 kg på 2 mnd og det merkes! i tilegg tenker jeg mer på hva jeg pakker i munnen :D

Det er bare å spørre om det er noe du lurer på :) btw, har du mange kcal pr dag?
jeg bruker å holde meg til ukesinntaket :)

jeg meldte meg inn der i fjor.. gikk ned 14 kg på 3,5 mndr...så for meg hjalp det å få en oversikt på hva jeg puttet i meg...pluss at jeg fulgte treningsplan derfra...men matplanen fulgte jeg ikke..la bare inn det jeg spiste..

medlemskapet mitt har gått ut nå, kommer ikke til å fornye det før januar..

Back
Topp