Vektforandringer?

~Blikk~

Elsker forumet
Hvordan går det med vekta deres?

Her er jeg ca på 1 kg mer enn jeg startet på...
 
Vekta viser det samme som før jeg ble gravid..Men det er jo aaalt for mye,så håper jeg ikke legger på meg så mange kilo denne gangen!!:)
 
Har iallefall lagt meg ut 3 kg, ikke rart med det vanvittige matinntaket jeg har ;-) 
 
Overraskende nok har jeg gått ned 1kg. Har vært sengeliggende i nesten 5 uker nå. Men spist MASSE! Ikke kasta opp så mye heller. Hater å kasteopp, så prøver å unngå det;p men var forberedt på å ha gått opp 5 kg til nå. Men her var det minus 1. Men er sikkert litt muskler som har forsvunnet.
 
Jeg veide 54 da jeg ble gravid. Har vaklet rundt 56 lenge, men hos legen i dag viste vekta 57,7....
Det var litt mer enn jeg trodde... Hadde en del klær på meg da, såe....

Altså, er vel 3-4 kilo tyngre nå. Har fått gravidemage, og puppene er en del større... hehe
 
Gikk først opp 1,5 kg...  men nå har jeg vært syk en uke og gikk av alt igjen...    Så nå er jeg der jeg var når jeg starta...   og 12 uker iflg tidlig ultralyd....  12 uker i morgen i følge babyverden
 
I uke 8 veide jeg + 4 kg. Nå i uke 9 +4 veier jeg + 1 fra startsvekt. E rmye kvalm og sliter med å få i meg mat tross magen er en babymage og puppene har vokst en god del, men det kommer vel tid da jeg legger på meg;)
 
I uke 8 veide jeg + 4 kg. Nå i uke 9 +4 veier jeg + 1 fra startsvekt. E rmye kvalm og sliter med å få i meg mat tross magen er en babymage og puppene har vokst en god del, men det kommer vel tid da jeg legger på meg;)
 
Gått ner 1-2kg.. har vore sykt kvalm, men stort sett fått i meg vanlig mengde mat++ Men d e vel kje lenge før d komme for fullt. Har bjunt å få litt mage, tross alt magefettet... Og gubben kommenterte at brystene mine va blitt større i går

La på meg ca 14-15kg med snuppå.
 
HMM....

Må ærlig innrømme at jeg ikke har vært på vekta siden jeg fant ut at jeg var gravid!emoticon Vet at det displayet ikke kommer til å bli noen hygglig lesning.. så da unngår vi det i det leeeeengste.. men må vel neste hoppe i det før vi reiser til legen tirsdag om en uke. Er normalvektig.. men haaaater den vekta!
 
har gått opp ca 2 kilo, har fått go mage:)   men så springe eg heile dagen på jobb, så får vell "trent" vekk litt!!!   gikk opp 12 kg me forige mann, å d va jo ikkje så mye...
er 12+2 nå...:)
 
Gått ned 7 kg.. kaster ikke opp men har ikke matlyst litt pga kvalme..
 
Back
Topp