Vektestimering

babyi2013

Flørter med forumet
Var på ultralyd idag og fikk vektestimering, og han var målt til ca 3,1 kg i dag, 35+4 og 16,6 % over gjennomsnittet :-) lurer på hvor stor han blir i løpet av de neste tre ukene. Men helt greit med en stor unge ;-)

Jeg tok ul hinn dagen når jeg var 37+1. Og ble målt til mellom 2800-3000. Ho mente at hvis jeg gikk til termkn kom han til å være rundt 3500-3600. Er veldig spent jeg også. :)

Husk at de tar ofte litt feil, så ville ikke stolt helt blindt :)

Jeg har ikke vært på vektestimering, men kan hende jeg må pga utflatende SF-mål. Skal til lege og sjekke mål i morgen, så får se da.

Jeg stresser ikke så mye med det iallefall. Var akkurat slik med vesla i magen. Gikk fort opp, men flatet litt ut på slutten.

Hun var forresten målt til å være 10% under gjennomsnittet og 3100g på termindato. Hun kom en uke senere, og var 3400g. Var sikkert ganske rett det da :)

Tror Ul målene er litt mer riktige enn SF målene. JM bommet med et kg på storebror sist gang. Så det stoler eg ikke helt på. :) så får vi se når lillebror kommer hvor vidt UL målene stemte. :) ut må de. Og så lenge de er frisk og rask spiller ikke vekten så veldig stor rolle. :)

Back
Topp