Vekter-streik!

BIBBI3

Forumet er livet
Tror dere jammen med ikke at de har tatt ut flyplassen i Molde ut i streik fra i morgen av kl 08. Og gjett hvem som hadde avreise fra den flyplassen den dagen da??????????
Er så hormonsinna her nå at det nesten er usunt.................[:@]

Er det ikke svineinfluensa eller aske så er d jammen med streik.. å akkurat på den flyplassen vi valgt i umiddelbar nærhet for å slippe lang reise da jeg er gravid og har med en firåring. [:(]

Sitter å venter på videre beskjeder fra reiseselskap o.a. her... men tålmodigheta er ikke helt til stede.[:'(]

æsj - så kjedelige greier[:@][:@] skjønner godt du er sint!
håper det ordner seg for dere fort[:)]

Huff.. det ble ferie, men for et styr........ spesielt på vei hjem. Da ble d buss-fly-buss-båt-buss... Trodde jeg skulle bli gal av å bære reisebagasje å slepe på en overtrøtt firåring som var på vei til å bli syk + at jeg ble så sjøsjuk på båten at jeg spydde selv. 11 timer tok det oss å komme hjem!
Har ingenting imot vektere personlig, men blir så forbanna på dette med streik.. akkurat som om det skal løse seg ved å streike. Nå synes jeg jammen med at det kan finnes andre metoder for å få bedre lønn. Men så var det dette med bedre lønn da.. Er d ikke måte på hvor langt man skal dra denne lønnspolitikken. Ender bare opp som Hellas om det fortsetter. Ringvirkninger på andre yrkesgrupper som føler seg utelatt og til slutt har d tatt helt av. Jaja.. nok om d.

Det var godt med sol og nye omgivelser, men enda bedre å komme hjem! Nå ser jeg frem til tre uker med ferie i juli i campingvogna på fast plass!

Back
Topp