Vektendring?

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Heia

Flere som har gått opp eller ned i vekt allerede? Jeg har gått ned 1 liten kilo og er 7+2 uker ca.

La på meg 20kg i første svangerskap og 11 i forrige. Er per nå overvektig så går helt greit å gå ned et par kg så lenge det ikle påvirker frøet.:happy:
 
Har ikke gått på vekta enda, men vil tro jeg har gått litt opp foreløpig. I forrige svangerskap gikk jeg ned 5-6 kilo fram til uke 12 :yuck: Er normalvektig. Gikk opp 8 kilo i første svangerskap. Spent på hvordan det blir nå.
 
Har gått veldig opp og ned i vekt siden første kontroll! Akkurat nå har jeg gått opp litt under 3kg, er 25 uker på vei ;)
 
Er ikke så langt på vei, men akkurat nå nyter jeg dager uten kvalme, har med de andre barna kastet opp alt jeg spiste, og hatt intravenøs væskebehandling så og si hele svangerskapet med jentene, noe kortere med guttene. Sååå sist nå endte jeg på - 4 kg Satser på et mye bedre svangerskap denne gang og gjerne noen kg opp
 
Jeg har gått ned 5-6 kg... :p
 
Har ikke veid meg, skal prøve å få gjort det i morgen tidlig. Tror ikke jeg har gått ned i vekt, jeg er for det meste sengeliggende pga formen
 
Har gått ned noen kilo. Har HG, så det er ikke helt frivillig kan du si... rimelig tappa for energi. Har heldigvis endel å gå på på vekta, så ingen krise sånnsett.
 
Opp en halv kg allerede her, jeg har vært mer sulten enn normalt den siste uken, så jeg er ikke så overrasket:p
 
Ifølge vekten på jobben (sånn hunder går på) har jeg gått opp 4 kg :nailbiting: håper bare det er noe galt med vekten. For det er mye for å være bare 6+6.
Skal til legen imorgen så da får vi se hva vekten sier der
 
Klar gå ned 1kg.. Ikke så rart med kostholdsendring. Har litt å gå på da
 
Heia

Flere som har gått opp eller ned i vekt allerede? Jeg har gått ned 1 liten kilo og er 7+2 uker ca.

La på meg 20kg i første svangerskap og 11 i forrige. Er per nå overvektig så går helt greit å gå ned et par kg så lenge det ikle påvirker frøet.:happy:

Jeg veide 50/51 kg før positiv test. Veier nå 55 kg.
Gått opp ca 4 kg på to uker :hilarious:
 
Har ikke veid meg etter jeg ble gravid, så vet ikke. Tror jeg har gått opp i vekt..
 
Står på stedet hvil :) Har 3 svangerskap bak meg. De to første la jeg på meg 25ish kg, hver gang. Å siste ca 16kg. Sist så hadde jeg mye fokus på trening og mat for å skåne kroppen mot mye vektoppgang. Skal være like flink nå, håper jeg.
 
Back
Topp