VEKTEN73

Velkommen [:D]
 
ååå takkk vennen det var kjempe koselig ;)
 
 
takk majk1 det er veldig hyggelig å være her blandt dere ;)
 
jeg lurer på veldig mye egentlig...hadde en MA 14.nov. pga.tomt fostersekk den var bare 8,5 uker gammelt og hadde positiv eggløsningtest den 24.nov...jeg dro til mannen 25.nov var der 1 uke..:)) fikk mensen 16.desember og blødde bare i 3-4 dager og det ble stopp på 4.dagen...jeg lurer nå var dette en resteblødning fra MA..eller var det en ren mensblødning...jeg har veldig mye symptomer litt øm i brystene...er svimmel i snart 2 uker nå.mest når jeg reiser meg av stol eller sofa eller etter at jeg satt på huk.siste dagene har jeg sure oppstøt også...mye mens lignende smerter og er opplåst i magen på kveldene og har mest mage smerter om morgenen...hodet mitt er så rar har hodepine av og til men den er mest trøttlignende følelse...testet svakt positivt pp lørdag men ståler ikke på den den var ganske usynlig men kunne se at det var en svak strek der...det var en QR-test
11.desember var jeg hos legen også og tok en ultralyd og blodprøve b.hcg var bare på 5...dvs.ikke gravid.....hva nå er jeg gravid tro??
 
ser du har masse typiske graviditets tegn,og det er jo positivt i seg selv!
kan hende du produserer hCG sent,at den ikke ga utslag på testen hos legen..
kanskje du skal ta en ny test,som CB f.eks..[8|]
 
Det med MA din er jeg ikke sikker på hva jeg skal svare..er jo ikke lege-men det kan være begge deler/rester eller mens.kanskje andre flinke jenter med erfaring på det område kan svare deg! [;)]
 
også den hjemmetesten du har tatt da..dem sier  jo at en strek er en strek..men titt her,ligna den på en av disse kanskje..? 
 
http://www.pernille.info/testgalleri.htm
 
*lykke til*
 
 
 
jepp den var egentlig svakeren en de som er på pernille sin side..jeg kunne se streken mest når jeg holdt den på lyset...men jeg kunne se den uten lyset også...ufff jeg skal ta en ny test imorra...vi får se
 
velkommen hit vekten 73[:D]
 
ja,det burde du-men husk at clear blue testene er best!
 
*masse lykke til* skal krysse fingrene for at testen din blir pos
 
jeg xxxxxxx fingrene for deg også vennen håper at alle her som har lyst på baby får sitt ønske...jeg føler med dere alle
 
takk bluebabe ;))[;)]
 
da har jeg tatt testen på nytt og den viste også negativt :((( har så lyst til å grineeeeeeeeeee [&o][&o][&o]
 
takk for trøste ord alle sammen jeg håper også på det men det ser ut som om jeg ikke kan det enda...ikke før om 3-4 mnd mannen er i utlandet for tiden.....:([:(]
 
Back
Topp