Vekten73`s Dagbok/temptråd - er blitt GRAVID!!!!

~Vekten73~

Glad i forumet
Håper dagboken min også blir kjempekort, og at min spire snart sitter der den skal sitte i 9 mnd....
Som dere fleste vet så fikk jeg mensen 5 dager forsinket..fikk det nemlig 12.03
Fikk lyst til å prøve dette jeg også denne gangen

12.03 - Dag  1: 36,6  TRFikk mensen ca kl 17 blødde ganske lite (spottet) vondt i magen og ryggen
13.03 - Dag  2: 36,7  TRBlødde sparsomt men ble mere ut i kvelden,mye vondt i magen og kramper
14.03 - Dag  3: 36,9  TRBlør nesten ikke noe idag 
 
15.03 - Dag  4: 36,9           Ferdig med mensen

16.03 - Dag  5: 36,9           Har vært litt kvalm idag morges, sikkert pga. stress kranglet med typen.
                                                Det stikker i puppene idag og har vondt i rygg og magen..hva kjeer`a??
 
17.03 - Dag  6: 36,8           Testa idag siden jeg hadde så fortsatt mange symptomer men NEI da 
                                                den var
 
18.03 - Dag  7: 36,3            Tempen går ned igjen                                            
 
19.03 - Dag  8: 36,7          Tempen opp igjen [8|]

20.03 - Dag  9: 37,0            Enda mere opp kjønner ingenting jeg nå,har små stikkninger i livmoren
                                                og vondt i magen i morges...[:'(]..prøve å lure til meg  i natt [:)].....

21.03 - Dag  10: 36,8          Tempen har gått ned [8|]
 
22.03 - Dag  11: 36,6          Nå har det gått enda mere ned mulig jeg har EL.....har smerter i magen
                                                idag tidlig.
 
23.03 - Dag  12: 36,5         Ups enda mere ned, det er vell en positiv tegn til EL.....
 
24.03 - Dag  13: 36,7         Litt opp idag...har luftsmerter i magen og brystene er ømme   
 
25.03 - Dag  14: 36,8         Tempen mere opp idag hmm rart...ømme pupper
 
26.03 - Dag  15: 36,9         Tempen enda mere opp...har veldig ømme  bryster klarer ikke å ra på
                                      puppene,tuppene strutter mere ut noe som den vanligvis ikke gjør..har aldri
                                               hatt så ømme før.Luft smerter i magen og vondt i ryggen...mulig jeg har EL.
                                               Er sliten og trøtt idag føler meg så rar.Har ikke hatt kos idag men håper den
                                               har klaffet
 
27.03 - Dag  16: 36,7        Litt ned igjen idag...trøtt,sliten og veldig ømme  idag også lurer på hva som
                                              kjer..vondt i magen og rygg...

28.03 - Dag  17: 37.1       Tempen opp idag  håper at dette er en spire tegn for meg [:)] Det jar fortsatt
                                             vondt i puppene knuppene har hovnet seg opp og strutter ut..de ser så rare ut.
                                             Murringer også i magen og ryggen [8|]

29.03 - Dag  18: 37.0       Tempen litt ned idag [8|] mensmurringer som kommer og går i tider..
                                             Fortsatt ømme og såre bryster..murringer i ryggen klarer ikke engang å knyte
                                             skoene mine[&o][&o]
 
.
 
Heisann snuppa. Bra at du også fikk deg en egen tråd[;)] Da er det jo litt lettere å følge med[:D]
 
Men synd det med at du fikk mensen[:(] Men da vil jeg krysse fingrene på at denne pp så blir du gravid!! IKKE SANT???[;)]
 
ORIGINAL: Ida82

Heisann snuppa. Bra at du også fikk deg en egen tråd[;)] Da er det jo litt lettere å følge med[:D]
 
Men synd det med at du fikk mensen[:(] Men da vil jeg krysse fingrene på at denne pp så blir du gravid!! IKKE SANT???[;)]

 
Tusen takk vennen ja vi krysser fingrene i denn pp har blitt spåd at jeg skulle ha positiv test i april så vi får se om det stemmer [:)]
 
ORIGINAL: ~Bella~

Vil bare ønske deg en god dag [:)] [:D] [;)]

Klem fra meg [8D]






 
Tusen takk vennen kleeemz fra meg også det er så godt å ha dere her  [:)]
 
Stikker bare innom for å ønske deg masse lykke til, jeg!
 
ORIGINAL: namarie

Stikker bare innom for å ønske deg masse lykke til, jeg!

 
100-takk lykke til til deg også vennen min håper at det ikke blir lang tråd...
 
Jeg skal hjelpe deg å krysse fingra på at tråden din varer bare til april jeg[;)]
 
ORIGINAL: Ida82

Jeg skal hjelpe deg å krysse fingra på at tråden din varer bare til april jeg[;)]


Signerer! [:)]
 
12.03 - Dag  1: 36,6  TRFikk mensen ca kl 17 blødde ganske lite (spottet) vondt i magen og ryggen
13.03 - Dag  2: 36,7  TRBlødde sparsomt men ble mere ut i kvelden,mye vondt i magen og kramper
14.03 - Dag  3: 36,9  TRBlør nesten ikke noe idag 
 
15.03 - Dag  4: 36,9           Ferdig med mensen

16.03 - Dag  5: 36,9           Har vært litt kvalm idag morges, sikkert pga. stress kranglet med typen.
                                                Det stikker i puppene idag og har vondt i rygg og magen..hva kjeer`a??
 
17.03 - Dag  6: 36,8           Testa idag siden jeg hadde så fortsatt mange symptomer men NEI da 
                                                den var
 
18.03 - Dag  7: 36,3            Tempen går ned igjen                                            
 
19.03 - Dag  8: 36,7          Tempen opp igjen [8|]

20.03 - Dag  9: 37,0            Enda mere opp kjønner ingenting jeg nå,har små stikkninger i livmoren
                                                og vondt i magen i morges...[:'(]..prøve å lure til meg  i natt [:)].....

21.03 - Dag  10: 36,8          Tempen har gått ned [8|]
 
22.03 - Dag  11: 36,6          Nå har det gått enda mere ned mulig jeg har EL.....har smerter i magen
                                                idag tidlig.
 
23.03 - Dag  12: 36,5         Ups enda mere ned, det er vell en positiv tegn til EL.....
 
24.03 - Dag  13: 36,7         Litt opp idag...har luftsmerter i magen og brystene er ømme   
 
25.03 - Dag  14: 36,8         Tempen mere opp idag hmm rart...ømme pupper
 
26.03 - Dag  15: 36,9         Tempen enda mere opp...har veldig ømme  bryster klarer ikke å ra på
                                   
  puppene,tuppene strutter mere ut noe som den vanligvis ikke gjør..har aldri
                                               hatt så ømme før.Luft smerter i magen og vondt i ryggen...mulig jeg har EL.
                                               Er sliten og trøtt idag føler meg så rar.Har ikke hatt kos idag men håper den
                                               har klaffet
 
27.03 - Dag  16: 36,7         Litt ned igjen idag...trøtt,sliten og veldig ømme  idag også lurer på hva som
                                              kjer..vondt i magen og rygg...

 
Vil bare si at jeg håper du snart blir gravid!!!! Jeg håper og krysser fingra for deg og din kjære!!![;)]
 
ORIGINAL: Ida82

Vil bare si at jeg håper du snart blir gravid!!!! Jeg håper og krysser fingra for deg og din kjære!!![;)]

 
Takk vennen miin du er så god..håper det beste for oss alle
klemz*
 
ORIGINAL: julian

Lykke til vekten[:)]

Håper den sitter nå,er på tide at oss litt mer "modne[8|]" får det til også[;)]

Lykketilklem

 
takk julian, jeg har en rar følelse av at denne mnd skal det være babybooom her på BV..håper 6. sansen min sier riktig [:)] Lykke til til deg også krysser fingerene for oss alle jeg
 
Håper dagboken min også blir kjempekort, og at min spire snart sitter der den skal sitte i 9 mnd....
Som dere fleste vet så fikk jeg mensen 5 dager forsinket..fikk det nemlig 12.03
Fikk lyst til å prøve dette jeg også denne gangen

12.03 - Dag  1: 36,6  TRFikk mensen ca kl 17 blødde ganske lite (spottet) vondt i magen og ryggen
13.03 - Dag  2: 36,7  TRBlødde sparsomt men ble mere ut i kvelden,mye vondt i magen og kramper
14.03 - Dag  3: 36,9  TRBlør nesten ikke noe idag 
 
15.03 - Dag  4: 36,9           Ferdig med mensen

16.03 - Dag  5: 36,9           Har vært litt kvalm idag morges, sikkert pga. stress kranglet med typen.
                                                Det stikker i puppene idag og har vondt i rygg og magen..hva kjeer`a??
 
17.03 - Dag  6: 36,8           Testa idag siden jeg hadde så fortsatt mange symptomer men NEI da 
                                                den var
 
18.03 - Dag  7: 36,3            Tempen går ned igjen                                            
 
19.03 - Dag  8: 36,7          Tempen opp igjen [8|]

20.03 - Dag  9: 37,0            Enda mere opp kjønner ingenting jeg nå,har små stikkninger i livmoren
                                                og vondt i magen i morges...[:'(]..prøve å lure til meg  i natt [:)].....

21.03 - Dag  10: 36,8          Tempen har gått ned [8|]
 
22.03 - Dag  11: 36,6          Nå har det gått enda mere ned mulig jeg har EL.....har smerter i magen
                                                idag tidlig.
 
23.03 - Dag  12: 36,5         Ups enda mere ned, det er vell en positiv tegn til EL.....
 
24.03 - Dag  13: 36,7         Litt opp idag...har luftsmerter i magen og brystene er ømme   
 
25.03 - Dag  14: 36,8         Tempen mere opp idag hmm rart...ømme pupper
 
26.03 - Dag  15: 36,9         Tempen enda mere opp...har veldig ømme  bryster klarer ikke å ra på
                                       puppene,tuppene strutter mere ut noe som den vanligvis ikke gjør..har aldri
                                               hatt så ømme før.Luft smerter i magen og vondt i ryggen...mulig jeg har EL.
                                               Er sliten og trøtt idag føler meg så rar.Har ikke hatt kos idag men håper den
                                               har klaffet
 
27.03 - Dag  16: 36,7        Litt ned igjen idag...trøtt,sliten og veldig ømme  idag også lurer på hva som
                                              kjer..vondt i magen og rygg...

28.03 - Dag  17: 37.1       Tempen opp idag  håper at dette er en spire tegn for meg [:)] Det jar fortsatt
                                             vondt i puppene knuppene har hovnet seg opp og strutter ut..de ser så rare ut.
                                             Murringer også i magen og ryggen [8|]
 
29.03 - Dag  18: 37.0       Tempen litt ned idag [8|] mensmurringer som kommer og går i tider..
                                             Fortsatt ømme og såre bryster..murringer i ryggen klarer ikke engang å knyte
                                             skoene mine[&o][&o]
 
Takker for det, lykke til te deg oxo
 
Hei, og tusen takk for hilsen i dagboka. [:)]
Ønsker deg også lykke til.
 
 
 
GRATULERER SÅ VANVITTIG MYE VEKTEN73[:)]
 
Hadde ikke fått med meg at du var blitt gravid jeg, jeg følger vist litt dårlig med tror jeg.....[;)]
 
Håper i alle fall du koser deg masse, jeg er utrolig glad på dine vegne.
Stor klem fra meg[:)][:)][:)]
 
Back
Topp