Vekten :-)

Vimso84

Glad i forumet
hvordan går det med vekten :) ?? :) har gått opp 5 kg å er i uke 33+0 :) sist gjekk eg opp 22 kg hehe :)
 
31+4, har gått opp ca 12 kg. Gikk opp rundt 15 kg sist
 
30+1. Opp 9kg. To svangerskap og begge de andre opp 20-25 kg. Så håper jeg berger langt under det.
 
30+4, har gått opp 12 kg.
 
Gikk opp fra 45 til 62kg sist, men hadde ekstra mye vann i kroppen pga svangerskapsforgiftning på slutten.

Vet ikke helt hva jeg veier nå, men ved siste veiing veide jeg 60. Startvekta var på mellom 48 og 52(som vekta mi har variert mellom de siste årene) så jeg regner at jeg veide ca 50, før jeg ble gravid. Så 10kg opp så langt :p tipper jeg går opp hvertfall 5kg til :p er spent på ha. Vekta mi er ved neste veiing, i starten av januar..
 
Gått opp ca 7-8 kg så langt!
 
5,5 opp ved måling 31+0. Har gått opp mest de siste ukene! Så regner med vekten øker med 0,5-1 kg i uka fremover.
 
Uke 31 og tipper rundt 15 kg.
 
hvordan går det med vekten :) ?? :) har gått opp 5 kg å er i uke 33+0 :) sist gjekk eg opp 22 kg hehe :)

Sniker fra Juni!
Hvordan har du klart slik kontroll? Noen tips?:D Gikk opp unødvendig mye sist svangerskap, og ønsker ikke like mye dette svangerskapet
 
Sniker fra Juni!
Hvordan har du klart slik kontroll? Noen tips?:D Gikk opp unødvendig mye sist svangerskap, og ønsker ikke like mye dette svangerskapet
Di siste 21/2 åre har eg gått ned 40 kg å eg vil ikke gå opp igjen noen kg for mye vist eg kan slippe, men så fikk eg svangerskapsdiabetes så da var det ikke noe problem hehe!! Så den har nok hjelpt veldig på denne gangen med å være forsiktig med alt som har med sukker å gjøre!! Er ikke lett i disse sukker tider men det går fint :) :)
 
Back
Topp