Vekten...

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Har dere lagt på dere enda? Jeg har jammen gått opp 1,5 kg. allerede! Er 7+6 i dag.. Vet at noe av vekten må være større pupper, men livmoren veier vel ikke mye enda? oppblåst mage og forstoppelse kan jo ha noe med saken å gjøre :depressed::wideyed::laughing002

Har det ja [emoji90] når jeg gikk med sønnen min som blir 8 gikk jeg fader meg opp 40 kg og NEKTER at det skal skje igjen!! Men går veldig fort opp når jeg er gravid ja [emoji90]

Jeg har ikke gått opp noe mer enn ett halvt kg ca [emoji28] puppene har fått litt mer volum og er ellers veldig oppblåst, men ikke forstoppa [emoji5]

Men spiser jo som en hest da! Må trykke noe i trynet hele tiden, men heldigvis frister ikke sjokolade, så det er jo greit [emoji5]

Ja![emoji15] Eg skal ha gått opp 2 kg siden 3. mai! Fikk helt sjokk i går kveld:p Trøster meg med at noe er større pupper...og at noen legger på seg mer i begynnelsen av svangerskapet, andre seinere... men så vet eg at eg har ett konstant matsug[emoji85]

Jeg har ikke gått opp noe mer enn ett halvt kg ca [emoji28] puppene har fått litt mer volum og er ellers veldig oppblåst, men ikke forstoppa [emoji5]

Men spiser jo som en hest da! Må trykke noe i trynet hele tiden, men heldigvis frister ikke sjokolade, så det er jo greit [emoji5]
Jo, altså er jo ikke forstoppa hele tiden, men noen dager hvis jeg drikker for lite væske sliter jeg max! [emoji90][emoji85]
Og matsug ja! Det skriver jeg under på [emoji41][emoji39] spiser mer og oftere enn jeg pleier.

Ikke gått opp enda, men gikk opp 20 kg sist, så det kommer vel :p men er egentlig glad for å gå opp når jeg så hvor radmager jeg ble av ammingen, så denne gangen stresser jeg ingenting med det :happy:

Ikke gått opp, men har 15 kg ekstra å gå på... Gikk opp veldig mye i vekt med hormonspiralen, (itillegg til at jeg i utgangspunktet er formfull..) - fjernet den og begynte å gå ned, men ble gravid etter 2 mnd så prøver å holde meg i form. Redd for å bli for tung jul da. [emoji16][emoji16]

Har foreløpig ikke gått opp noe, men la egentlig ikke på meg noe særlig før slutten av svangerskapet sist. Men har 10 kg mer enn sist, så er litt bekymret for slutten denne gangen. Men som Minimeg sier, så raser det av med ammingen. [emoji4]

400 gram opp fra startvekta. Men har gått ned ca 2 kg disse ukene med kvalme og dårlig matlyst. Kjennes godt ut på kroppen å klare å få i seg næring igjen :p

Orker ikke veie meg :nailbiting: Gikk opp 1kg tvert omentrent ved positiv test, og ikke akkurat vært så sunn i det siste...

Ingen endring enda :)
Med eldste la jeg på med 17-18 kg og med minste var det 12-13. Så håper det ikke blir så ille denne gangen :p

orker ikke veie meg jeg, slitt med spiseforstyrrelser siden jeg var 14, men har heldigvis fått en sundt forhold til mat de siste årene,blir bare stresset av å veie meg:sorry:

Gått opp 500 gram, har ikke vært på do på 4-5 dager så er ikke så rart. Så SINNSYKT oppblåst. Super flaut. Ser ut som jeg er 5 mnd og ikke 5 uker på vei:p

Har ikke lagt på meg noe enda pga kvalmen[emoji4]

Null peiling men føler meg større enn for en mnd siden. Sist gang la jeg ikke på meg ett gram ør eter 4 mnd. Kjenner jeg bryr meg null om vekta, er heller den evinnelige energiløsheten som plager meg.

Har lagt på med 3 kg allerede (8+2) og startvekt var også 3 kg mer enn med førstemanno_O Litt bekymra for hvordan dette skal gå.

Sist gikk jeg kun opp 12 kg totalt. Håper jeg unngår så veldig mye mer enn det denne gangen også, men har foreløpig mye mindre energi til trening enn den gang...

Gikk opp 2 og ned igjen 1 nå så en kg opp [emoji28]

Har ikke batterier i vekten! :D

Back
Topp