Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke om begrepet er riktig,men det er noe som beskrives som "vannflush"Gjennom hele svangerskapet har jeg gått opp i vekt, gikk på vekten idag å har nesten gått ned alt jeg har gått opp.. andre som har opplevd det? Hater denne usikkerheten.
Ikke trent eller spist annen mat, men tror jeg skal prøve å betrygge me med at det er vannflush. Er 14+0 idag. Fra i går til idag er vektdifferansen opp mot 3 kg, så veier omtrent det samme som uke 2-3Jeg vet ikke om begrepet er riktig,men det er noe som beskrives som "vannflush"
Det vil si at på grunn av hormonelle påvirkninger så kan du samle litt vann i kroppen,men den kan kvitte seg med mye på veldig kort tidJeg har hatt det en del i forbindelse med mye styrketrening og enkelte typer mat
La på meg neste 5 kilo i uke 5-6, men så forsvant det igjen
![]()
Nysgjerrig hva ho sa om det!Etter å ha snakket med lege, legevakt å jordmor, og alle har konkludert med at det er ganske rart så fikk jeg mast meg til timebytte hos jormor i og med jeg snakket med hun sistså time i morgen
grurgler meg..
Skrev et eget innlegg..Nysgjerrig hva ho sa om det!
Ser jeg skrev på skjult forumSkrev et eget innlegg..men kort fortalt "spiser" ungen mer enn jeg klarer å få i meg..
![]()