Vektaaaaa

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg føler meg så enorm, så har nesten ikke turt å veie meg. Men nå, med 2 uker til termin, har jeg lagt på meg 10kg. Gikk ned en god del etter jeg fikk første og har trent masse og lagt om livsstilen helt.

Veier 18kg mindre nå enn før fødsel for 4 år siden.

Små gleder på denne tiden :D

Oj,så bra:D 10 kg er jo ingenting:) er 20 + her..var også flink og la om livsstilen og gikk ned 12 før jeg ble gravid denne gangen,men de er just kommet tilbake med venner:( skal bli så godt å få energi til å trene og litt lettere kropp og bevege snart:)

Oj,så bra:D 10 kg er jo ingenting:) er 20 + her..var også flink og la om livsstilen og gikk ned 12 før jeg ble gravid denne gangen,men de er just kommet tilbake med venner:( skal bli så godt å få energi til å trene og litt lettere kropp og bevege snart:)
Ja. Skikkelig trening ser jeg virkelig fram til ;) har prøvd å holdt meg aktiv gjennom hele svangerskapet, men må jo innrømme at det har blitt voldsomt redusert :p

Har gått opp 9 kg. Og er snart 2 uker til termin. Forrige gang la jeg på meg nærmere 20

har lagt på meg 9 kg.. så om 2 kg har jeg nådd start vekta før graviditeten.. fortsatt 2 uker til termin da.. gikk ned 11 kg i starten av graviditeten pga ekstrem oppkast... så når gutten er kommet så satser jeg på at mangen av kg forsvinner og kan holde seg borte :)

Denne gangen har jeg lagt på meg 13 kg, sist så la jeg på meg nærmere 30! Men da veide jeg 45kg da jeg ble gravid, så hadde bruk for å legge på meg endel;)

Jeg ble fryktelig fornøyd i går da jeg skulle kjøpe tøy i går, og måtte ha small :p;)
Så denne gangen har jeg kun lagt på meg på magen :D

Ja det var jo ikke mye, deilig at det bare er magen som er blitt stor da! :)

Jeg syns ikke det bare er magen altså. Har fått veldig store pupper, og ser det litt på lår også :p I tillegg har jeg veldig "svær" mage. Den er egentlig ikke så stor, men typisk brei jentemage med sideflesk. Har akkurat lik mage nå som forrige gang, fordi om det er en gutt inni der :D

Back
Topp