VEKTA....

Nøste

Andre møte med forumet
Hei [:D] Jeg bare er pittelitt nysjerrig på hvor mye det er normalt å gå opp i vekt jeg... Jeg er nå i uke 29, og har kun lagt på meg 2,9 kg. Min lege sier at jeg burde ha lagt på meg mer, men.... Jeg synest det er flott jeg, at jeg ikke legger på meg så mye. Jeg spiser sunt, med masse frukt og grønnsaker. Spiser lite og ofte, og ungen vokser helt fint.[:D] Jeg la på meg 22 kg, sist jeg var gravid. Så jeg er stolt av meg selv jeg. Hvordan er det med dere??

Hei....
Det er vel forskjellig fra person til person hva man legger på seg.. Selv har jeg lagt på meg 20 kg, synes det er litt mye, men så har jeg ikke akkurat "passet på" hva jeg har spist... Blitt mye soft-is og sånt i sommervarmen[:D]

Men kiloene skal vist av snart ja... Og det skal være sikkert...[;)]

Sist la jeg på meg 17 kg, og etter 2 mndr. var kiloene + litt ekstra borte..[:)]

La på meg 8,5 ned første barn og 13 med andre, Nå lurer jeg på om jeg er gravid igjen men har ikke tatt test enda. Prøver å se det an liktt til ,selv om det er vanskeligg. Ser det er noen fra Mo her... bor også på MO

Hei j.elise...

Er fra Mo jeg.... Hvor gammel er du?

Hei!
Jeg la på meg 4 kg og har tatt av meg 16 kg siden april. Kan vel trygt si at jeg lever et mer aktivt liv. Jordmor synes at vektøkningen var veldig fin. Babyen tok den næringen den trengte uansett. Var veldig bevisst på hva jeg spiste, siden jeg var overvektig i utgangspunktet. Har det mye bedre med meg selv nå.

Hei Linda*23
Jeg ble 24 i januar. Herregud så kvalm jeg var i dag, men det var jeg med de to første, men kaster ikke opp. Det er jo så kort tid igjen for deg, må være en spennende uke for deg nå. Fikk en dag over termin med siste gutt. 3 dager over termin med første...

J.elise

Da er jo vi på samme alder da, Mo i Rana er jo ikke så stort, vet sikkert hvem du er[;)]... Blir 24 i september jeg..

Det er så spennende nå ja..[:D] Nesten litt uvirkelig[:)] Ting kan jo skje når som helst nå..[:D]

Nei... Har ei jente fra før som er 7 ½ år... Fikk henne da jeg var 16 år..

Ja d er bra det ikke bare er jeg som fikk barn i ung alder, men jeg var 18 da jeg fikk min første. Han blir seks nå i september. [:D] Det var tøft i starten, men nå går det jo så bra.

Hei! Jeg la på meg rundt 25kg. Men mye av de kiloene var mye vann i kroppen. Jeg var rundt 60kg før jeg ble gravid å var rundt 85kg helt i slutten.(gikk 15dager over termin) Så de siste 14 dagene gikk jeg jo ikke akurat ned i vekt for å si det sånn.. Men nå er jeg 58kg å trives med det.

Så artig å treffe på en Bodø værring!

med sønnen min som jeg fikk i august i fjor gikk jeg opp nesten 23 kg... og nå som jeg har termin i september har jeg bare godt opp halvparten...

Back
Topp