vekta

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg synes jeg har lagt så sinnsykt mye på meg.. Selv synes jeg det ser ut som jeg er mye lengre på vei enn et jeg er.. (er 16 uker på vei) Hvor mye er det normalt å legge på seg på den tiden?

Alt er forskjellig fra person til person. Tror ikke det er noe som er normalt eller unormalt.

Men hvis du er i tvil kan du jo høre med lege eller jordmor om hva de sier.

ingen ting er fasitsvar,alt er veldig forskjellig fra person til person,men i mitt 1 svangerskap hadde jeg lagt på meg 3 kg til da,og andre svangerskap 10 kg,så det er veldig forskjellig=)Jeg har også hørt at man legger på seg mer i 2 svangerskap enn første....men det er jo ikke sikkert om det stemmer hos alle heller....Lykke til i allefall[;)] klem

Tror dette er like individuelt som alt annet...
Noen legger på seg en del i starten,og mindre senere- mens andre ikke no særlig i starten og mye senere![8|]
Måtte bla fram de gamle helsekorta mine her,og til ca 16 uker så hadde jeg gått opp ca 3 kg med nr 1 og 5kg med nr 2. Mens denna gangen har jeg gått ned 7kg til 16uker...
Så fortvil ikke,om du har gått opp en del nå så kanskje du er heldig og ligger på en fin vekt en stund- eller kanskje du er så heldig og er lenger på vei enn det du tror![;)]

Back
Topp