Vekta?

Dråpe

Elsker forumet
Sitter å lurer litt på hvor mye det er vanlig å gå ned etter fødselen jeg? Har dere gått ned alt enda?
Jeg gikk opp 8 kg av svangerskapet, og har allerede gått ned 15 kg! Kjempe deilig, siden jeg var litt lubben i utgangspunktet, nå føler jeg meg mer passe[:)]

Det hørtes deilig ut[:D]
Jeg la på meg 12 kg mens jeg gikk gravid, og har nå gått ned 10 kg. Raste ned 8 kg med engang og to nå etterpå.

jeg har gått opp ca  minst 25 kilo- raste opp ca 10 kg siste 2-3uker grunnet vannoppsmaling- Sist jeg var hos legen hadde jeg gått ned hvertfall en 13 kilo- selv om  jeg spiser som en hest[:D]

gikk opp 22kg i svangerskapet å har gått ned 12kg, d jør ikkje så mykje at æ ikkje har fått bort alle kg før æ va så tynn fra før

Gikk opp 16 kg, har ikke turt å veie meg etter fødselen...[&:] Livredd for vekta, jeg... Men jeg tror ikke jeg kommer helt inn i de gamle dongeribuksene ennå.. Skal forandre livsstil nå snart, og begynne å trene og spise sunt i sommer... så får vi se.. skal helst gå ned mer enn det jeg gikk opp i svangerskapet...[;)]

ORIGINAL: Minimeg

Gikk opp 5 kg i svangerskapet. Har nå gått ned 12 kg. Herlig!!
Men vi får se hvor lenge det varer. Spiser som en hest, og har helt dilla på sjokolade......[8D]

Neiii ærlig talt, er d mulig?[:D]

Gått opp 17 og ned 7, så da er det 10kg igen [:(]

Trur aldri æ kommer til å passe mine gamle bukse igjen...[:(]
Gikk opp 20 kilo, men har ikkje vekt hjemme så æ veit ikkje kor mykje æ har gått ned...

Back
Topp