Vekta....

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Hvordan går det med vekta? Bare min vekt som stoppa 8kg unna "normal"vekt? Søtsuget er enormt nå som jeg ammer :p

Sist jeg sjekka hadde jeg gått ned kun 5 kg, babyen var jo over 3 kg. Har fortsatt igjen 5 kg til startvekt, og kunne tenkt meg ned 5 kg til.

Hvordan går det med vekta? Bare min vekt som stoppa 8kg unna "normal"vekt? Søtsuget er enormt nå som jeg ammer :p
Du er ikke alene!!;-) Min stoppet 10 kg unna startvekt... Har mista 10 kg, men vil gjerne bli kvitt de siste 10 også!
Søtsuget ja... Det er helt sjukt!! Og jeg ammer nesten ikke om dagen lengre... Bare vekta ikke begynner på turen oppover igjen, så skal jeg være fornøyd foreløpig... Men de siste 10 kg skal bort før sommeren!!
Vil gjerne ut å gå lange turer, men bekkenet setter foreløpig en stopper for det:-(

Har gått ned de 10 kiloene jeg gikk opp i løpet av svangerskapet ☺ Lille frøkna her er 12 dager i dag! ☺

Her har jeg 7 kg igjen før jeg er på startvekten, mistet 12 kg på 1 uke og brukt 2 uker på 1 kg til og de siste 7 må jeg nok jobbe hardere for :p var sånn sist også, brukte et par uker på de lette kiloene og måtte jobbe ræva av meg i over 6mnd for de resterende kg

Fremdeles 20 kg igjen til startvekt jeg, trives ikke med de...men gjør ikke så mye for å bli kvitt de enda heller ;)

6 kg til startvekt, men er overbevist om at de og forsvinner nokså greit ila 2-3 måneder som resultat av amming, trilleturer og en mer aktiv hverdag :)

Gikk opp 12, og gått ned ca 10 nå. Er også ekstremt søtsugen... Og så har jeg ikke vært så aktiv enda, ikke orket. Regner med det løsner litt mer når våren kommer og jeg er mer ute og går. :)

2 uker siden fødsel, og har gått ned 21 kg så langt. Gikk bare opp 8 i svangerskapet, så jeg har jo gått ned 13 fra vekta før jeg ble gravid.

Satser på å ikke gå ned mer enn 5-6 kg til, for nå er jeg bare 20 kg fra normalvektig bmi, og det kler meg ikke!

Mister litt vekt hver dag. Sist jeg veide meg skikkelig (uten klær på morgenen) veide jeg 10kg mindre enn startvekt. Men veide 2 kg mindre enn startvekt da jeg fødte, så minus 8kg egentlig. Har i underkant av 10kg igjen før jeg når matchvekt. Tenkte å prøve å nå den innen juni står på kalenderen...

Niks, her har den også stoppet 7-8kg i fra startvekt 1 mnd etter fødsel. Jeg ammer ikke, men søtsuget er absolutt tilstede:p

Jeg aner faktisk ikke hva jeg veier nå (har ikke vekt hjemme), men kan konstantere at jeg nå er på plass i buksene jeg hadde før sv.skapet... :D

Har 3 kg igjen. Det stoppet opp litt, men så måtte jeg begynne å leve melkefritt pga babyen og nå har det begynt å gå nedover sakte men sikkert. Plutselig var det jo masse sjokolade og potetgull jeg ikke kunne spise lenger :P

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg veide før fødsel, men 12 dager etter fødsel hadde jeg mistet mellom 10-15 kg. Har igjen 7 kg til startvekt :)

Gått ned 12 kg. 2 uker siden fødselen. Jeg får ikke gått lange turer og slit enda men det kommer seg etterhvert. Har igjen 10 kg til startvekt og har en plan om å gå ned 5 kg mer. Håper å få til dette til sommeren. Men vi får se :)

Har ikke vært på vekta enda. Nyter synet av at magen blir mindre og mindre og klærne romsligere og romsligere[emoji4]

Jeg er 3-4 kg unna start nå, håper ikke det stopper her..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp