Vekta...

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Ja, hvordan går det med vekta, jenter?

Her skjønner jeg ingen ting, for jeg har gått ned to kg.. Jeg får jo nesten ikke på meg buksene mine, men så viser vekten at jeg har gått ned? Veldig rart!

Håper jeg ikke går opp mer enn 12 kg denne gangen (gikk opp 12 med første og 14 med nr 2)

Jeg håper ikke jeg går opp like mye som sist gang. Jeg la på meg hele 25kg da :(

Har lagt på meg 2 kg :-/ må spise noe hele tiden for å holde kvalmen unna, og må være forsiktig med trening på grunn av blødninger... sååå, litt spent på hvor dette skal ende. Første gangs gravid. Noen tips fra dere erfarne? ;-)

Før jeg ble gravid kunne jeg spise hva som helst uten å legge på meg, men nå legger jeg på meg med en gang! Gått opp 3kg selv om jeg er kvalm og ikke spiser så mye :s er ikke glad i å trene, så håper ikke jeg legger på meg for mye :)

Jeg har gått ned 4.5 kg siden jeg ble gravid. .tar det vel igjen når jeg er i form igjen Sist gikk jeg opp 10-11 kg tror jeg..

På stedet hvil her, enn så lenge. Sist la jeg på meg 7 kg, så håper ikke det blir mye mer enn det denne gangen heller.

Jeg har gått ned 1 kg...

Jeg har gått ned msnge kg pga hg. Skulle heller ønske jeg la på meg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tørr ikke å veie meg, fordi jeg småspiser hele tiden pga kvalmen. Men spiser jo ganske sunt, så burde ikke ha lagt på meg så alt for mye. (*krysser fingre*) :P

Har gått ned to kg. Gikk opp veldig mye forrige svangerskap, men alt gikk av ganske raskt. 30 kg faktisk! Håper ikke det blir det samme denne gangen.

Back
Topp