Vekta?

• Trådstarter Trådstarter jc
  • Opprettet Opprettet

jc

Gift med forumet
Hvor mye har dere gått opp til nå?

Jeg har gått opp akkurat 14kg til i dag, er fornøyd med det :-)
Blir spennende å se hvor "lett" de kommer av igjen... xsmile8

Samme som deg og helt ok det:) med rå amming og herlige trilleturer i alskens vær så skal de nok få komme av igjen!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

12 kg. Uke 39. De to forrige svangerskapene gikk jeg opp 17.5 kg. Men da spiste jeg d jeg ville. Nå har jeg kostholdseregulert svangerskapsdiabetes, så kanke spise noe usunt.

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

20kg...skrekk og gru, men la på meg 36 kg i sist svangerskap for da var jeg sengeliggende hele svangerskapet pga bekkenet! Jeg fikk av meg kiloene sist, så da skal jeg hvertfall få dem av meg nå! Gleder meg til lange gå og løpeturer!:D

Ca 15 kg, men sånn som kroppen krever mat nå om dagen er jeg redd det kan bikke 20... Men vet jo at det blir en del kg som forsvinner etter fødselen, så får jeg heller prøve å beherske meg litt når ungen er ute ;)

Lagt på meg 10, når jeg var på sist kontroll for litt over en uke siden. Men siden jeg er full av vann vil jeg tro det er noen kg til nå :P

1 kg. Det er helt sykt og jeg forstår det ikke. Men jeg hadde jo litt å ta av fra før, da. Gikk ned 6 kg i starten, så fra minstenotering har jeg gått opp 7 kg. Forrige gang veide jeg mindre i utgangspunktet og gikk opp 14 kg.

Jeg har lagt på meg rundt 10 kg jeg da.. Det er jo bare magen, og kanskje litt rundt lårene. Så er vel ikke så mye som skal til før de ramler av meg :) Bare ungen vil ut snart det, så er det helt i orden for meg :)

19 kg (!!!) . Med nr 1 såå ble det 30 til slutt . Fikk vann i kroppen da, ikke merket noe til det ennå .. Er i uke 37 i dag :)

14 kg här::-)

Jeg har gått ned 11 kg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

22kg opp, så nå veier jeg 84 kg!! Det er 4 kg unna mannen det :p

17kg til nå i uke 37 + 4. jikk opp ca 13kg i forrige sv.skap :) satser på at ammingen går bedre denne gang å kan hjelpe meg litt med kiloene :P itillegg til mange fine trilleturer oxo da :)

Forrige gang jeg veide meg var 12.des og da hadde jeg gått opp 8.5 kg, det er jo noen uker siden, så jeg regner med jeg har gått opp et kilo og to siden, men batteriet til vekta streika så har ikke fått veid meg.. Men er ikke så farlig :-)

14kg, men nå ser det ut til at den har stoppet der. Ikke lagt på meg noe siden 20 desember :) blir spennende å se hvor mye som forsvinner med fødsel og ukene etter :)

14kg, men nå ser det ut til at den har stoppet der. Ikke lagt på meg noe siden 20 desember :) blir spennende å se hvor mye som forsvinner med fødsel og ukene etter :)
Da har du vært flink i jula!!! Jeg går alltid opp i jula... :smiley-ashamed008

Jeg har gått opp ca 15 kg nå til uke 37. Syns det kan stoppe der!
Har lagt på meg +/- 20 kg i mine tidligere svangerskap, så målet var egentlig å ikke legge på meg mer enn max 15 kg!

Back
Topp