vekta...

Elenia

Gift med forumet
kor d ligg ann me vekta jenta? har dokker gått ned d dokker gikk opp under graviditeten?

æ har gått ned mine 17 kilo....  så nu e d bare di æ hadde fra før av igjen... å di sett vesst veldi godt [:'(]  vil ha di booooort!!! Så bi vel nødt å gå litt ekstra tur eller noe... (slutt å spis sjokolade kanskje....)

Jeg veier 10 kg mindre nå enn jeg gjorde før graviditeten! [:)] Gjett om jeg er fornøyd1 [:D] Jeg har ikke gjort noe særlig for det heller, bortsett fra at jeg fikk et mye bedre måltidsmønster mens jeg gikk gravid. Så nå gjelder det bare å bruke denne motivasjonen og stå på videre! [:D]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Elenia

kor d ligg ann me vekta jenta? har dokker gått ned d dokker gikk opp under graviditeten?

æ har gått ned mine 17 kilo....  så nu e d bare di æ hadde fra før av igjen... å di sett vesst veldi godt [:'(]  vil ha di booooort!!! Så bi vel nødt å gå litt ekstra tur eller noe... (slutt å spis sjokolade kanskje....)

Det går jo ikke an!!! [8D] [:D]

e jo d æ å mein.... bei faktisk litt sjokolade t frokst idag [&:] FY!!!  Må bare kvitt mæ me alt usunt i huset.... å d går jo ikke ann å hiv d i søpla....

jeg er 1.64
før graviditet 60,5 kg
gravid 68 kg
Nå står vekta på 56 kg

jeg gikk på 30kg med Alina,sist jeg veide meg var d 4 kg igjen til dit jeg var da jeg ble gravid....så siden hun kom 1.feb så har vekta virkelig rørt seg! men syns de siste kiloene sitter som støpt. jeg skal gå ned 5 ekstra kilo,har jeg funne ut!!!  folk sier at man slanker seg så med å amme,håper det da!! man er jo også nødt å spise litt ekstra når man ammer..

har noen gode råd for å gå av seg fort?bortsett fra å gå tur..

ORIGINAL: malien

ORIGINAL: mamma til Alina!

jeg gikk på 30kg med Alina,sist jeg veide meg var d 4 kg igjen til dit jeg var da jeg ble gravid....så siden hun kom 1.feb så har vekta virkelig rørt seg! men syns de siste kiloene sitter som støpt. jeg skal gå ned 5 ekstra kilo,har jeg funne ut!!!  folk sier at man slanker seg så med å amme,håper det da!! man er jo også nødt å spise litt ekstra når man ammer..

har noen gode råd for å gå av seg fort?bortsett fra å gå tur..

Hvis en skal slanke seg er det lurt å spise ofte og lite...ikke la det gå mer enn tre timer mellom måltidene - holder forbrenningen oppe i tillegg at en heller ikke rekker å bli "hol-sulten" og spise alt for mye ved neste måltid.
Trenger ikke være mye, men en youplait-yoghurt 0,1%fett, en frukt (ikke annanas, druer og andre søte frukter), og for de av oss som er glad i sjokolade kan jeg anbefale nutrilett-bar med toffee-smak!! Veldig greit som mellom-måltid og smaker godt (kun 200kcal)!!!
Drikke mye vann - før måltider - metthetsfølelse, og ikke spise store måltider sent på kvelden.

Har selv også fire kg igjen å ta av...men har fått dilla på nøtter og tørket frukt, KNALLGODT men masse energi...[8D]

ja jeg spiser hver 3 time ca. kroppen krever det,,dn hyler av sult nu når jeg ammer!!! å vann går det mye av her!!6dl hver gang jeg ammer.

takk for tipset med den sjokoladen,det skal jeg prøve!!

Har gått ned 20 kg siden fødselen (18 feb), så nå er det bare noen kg som jeg hadde for mye fra før graviditeten som skal bort.
Men gikk jo ned 11 kg allerede etter en uke.

Back
Topp