vekta våres

jessie

Blir kjent med forumet
hvordan står det til på januarmammaenes badevekt? Er dere tilbake til utgangspunktet? Det er jeg, men med mine 90 kg er jeg innstilt på å gå ned 10 kg til....

litt det samme her. Magen blir nok aldri den samme igjen for den liksom bare henger litt men håper den skal bli litt bedre med tiden. De 10 kg som jeg vil ned nå er de som ble igjen etter første svangerskapet. Men det er "røykekiloene" siden jeg sluttet å røyke da.

Jeg har IKKE kommet tilbake til utgangspunktet. For å nå idealvekta må jeg ned 25 kg.
Skal nok klare det ser dere.
Klemmer

Nå er den 56 og var 58 før jeg ble gravid.
Når jeg kom hjem fra sykehuset var den 54 så har godt opp 2 igjen [:-]

Jeg har 4 kilo igjen, men de synes ikke og alle klærne passer igjen, så jeg er fornøyd. De siste 4 ser sikkert bare bra ut.[:D]

Huff, jeg gikk ned alt på sykehuset, men etterhvert opp igjen jeg.. ikke alt da heldigvis!

[;)]...kommer ALDRI svart på hvitt her[;)]

Er 3 kilo lettere enn når jeg ble gravid, MEN fortsatt minst 5 kg
igjen til jeg er fornøyd...[&:]

Nåla kryper i allefall ikke lenger nedover.Vekta har stabilisert seg heldigvis...Så ut som en russerfange ei stund[&:]

jeg veier nok litt mer enn utgangspunktet...jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har gått ned...jeg har sluttet og drikke cola [:)](nestenvaffal) jeg har ammet helt til nå og er jo i mye aktivitet..hmm...hva jeg gjøre? [:)]

ORIGINAL: siric

jeg veier nok litt mer enn utgangspunktet...jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har gått ned...jeg har sluttet og drikke cola [:)](nestenvaffal) jeg har ammet helt til nå og er jo i mye aktivitet..hmm...hva jeg gjøre? [:)]

Spise regelmessig?! [:)]

Jeg er iallefall ikke noe flink til d.. spiser kanskje 2 ganger for dag..[&:]

"glemmer" det liksom, og så er jeg kjempesulten når jeg først spiser... IKKE bra...[&:]

Er ikke stolt av det - veier nå ca 95 - var 99 før jeg ble gravid (var 103 på det tyngste rett før fødselen)
Må iallefall gå ned 30-35kg før jeg kan regnes som normalt sunn[:'(]

Sist jeg veide meg var jeg 2 kilo lettere enn før... tror det har stoppet på det...eier ikke vekt så det er vanskelig å si...[:)] er i grunnen fornøyd jeg da....gjenstår bare litt stram opp![:D]

Det har ramlet av 17-18 kg siden fødselen desverre og den er fortsatt på vei ned. Skulle gjerne hatt 5-6 kg til som ble der, men kroppen vil visst ikke det[8|] Skal visst ikke se normal ut jeg...........[8|]

ORIGINAL: skytte76

Skal visst ikke se normal ut jeg...........[8|]

ikke jeg heller - men hva er vel normal, og hvem vil vel se normal ut[8|][8D]

Du sier noe, men jeg synes det er ålreit å kunne gå og finne klær som ikke var i str bønnestengel og flatrumpe[8|] Trenger nok å stramme opp litt, men skulle gjerne hatt noen kg til altså...... Ville heller vært noen kg for mye faktisk[;)] Ganske vanskelig å gå opp i vekt for å si det mildt. Men en ting må jeg bare si: JEG ER LANGT IFRA NORMAL ELLERS[8D][8D][8D] (rettere sagt klin kokos)

ORIGINAL: skytte76
 Ville heller vært noen kg for mye faktisk[;)] Ganske vanskelig å gå opp i vekt for å si det mildt.

Ganske vanskelig å gå ned også - synes jeg..
Skulle ønske jeg kunne gi deg litt av min vekt[:'(] - er masse her!!

Har 2-3kg igjen. Vil at de skal forsvinne av seg selv, men skjønner godt at de ikke gjør det. For jeg tillater meg ALT nå som jeg ikke går opp i vekt! Stresser med andre ord ikke.

Tja...Blir nok ikke mye offentlig bading...[8|]
Har gått ned til startpunktet,og egentlig 5 kg mer- men ser ut til at de 5kg'ene har gått på igjen...
Ikke helt lett dette med å spise til rett tid og lite hver gang...[8|]

Back
Topp