vekta står stille....?

anbeli

Flørter med forumet
Hei!
Jeg har ikke gått opp noe siden midten av desember, og begynner å bekymre meg litt... er dette vanlig? Før det bekymret jeg meg for at jeg hadde gått opp så mye (står på pluss 10 kg) , men nå bekymrer jeg meg altså for at vekta står stille... Ååh, alt man skal tenke på... :/

Hadde ikje vært så veldig bekymra.. Babyen får i seg det den vil ha den =) Er jo flere som aldri legger på seg i svangerskapet.

Vekta har stått stille til meg og i noen uker nå (heldigvis) Er nok ikke noe å bekymre seg for, noen legger på seg mer i andre trimester, og noen legger på seg mest i tredje. Så lenge du kjenner bra med liv og symfysemålene dine ikke går nedover eller flater ut er det nok ingenting å bekymre seg for :)

Jeg går ned i vekt for tiden.. :) Og har ikke lagt på meg i det hele tatt dette svangerskapet heller... symfysemålet ligger litt over rød steek og stiger jevnt. Lille snuppa i magen er faktisk litt over gjennomsnitt på estimeringene.. Både jeg og jordmor er kjempe fornøyd..:)

det jeg tenker på er at jeg syns det er vanskelig å selv vurdere om magen blir større eller ikke... er jo så lenge mellom kontrollene..

Back
Topp