Vekta - skrekk og gru?

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hvordan ligger dere ann iforhold til vekta ?
 
Jeg gikk opp 15 kg og har fremdeles 5 kg jeg ta av. (veier 65 nå vil ned på 60 slik jeg var før graviditeten).
Kiloene rant av den første tiden, men nå har det stoppet opp :-/
 
Jeg veide 62 kg da jeg ble gravid, la på meg 14-15 kg. Nå veier jeg 60 :) skal ned til 59-58, da er jeg der jeg var før jeg ble gravid med eldste :) 
 
Har motsatt problem. Gikk opp ti kilo til 68 og veier nå 55. Var så fornøyd da jeg endelig fikk litt kjøtt på bena, men det viste seg at var for godt til å være sant. 
Er dere aktive? Og ammer dere? *nysgjerrig*
 
Jeg veide 64 kg før jeg ble gravid, la på meg 14 kg, men nå er jeg nede i 63 kg. Vil gjerne ned til 60 kg, og ikke minst holde meg der... Erfaringsmessig kommer kiloene fort når jeg begynner å jobbe igjen og ikke kan gå lange turer hver dag... Og ammingen hjelper nok godt også. 
 
Jeg gikk raskt ned de 11 graviditetskiloene, og sist jeg veide meg (var nok en måned soden dog) så hadde jeg gått ned seks kilo til. Jeg tenker ikke så mye på vekta, men det er klart at det er litt deilig å ha gått ned i vekt - jeg syntes jeg borde gå ned fem kilo eller så før jeg ble gravid og det har jeg gjort nå! Det kjedelige er at alle klær er for store nå :-(
 
jeg er 1.73 høy.
La på meg 12 kg som jeg hadde tatt av når jeg kom hjem fra sykehuset. nå er jeg ca 43kg.
 
begynte på 61 og vil ned til det ihjen.. har nå ligget på 67 i en evighet.... aaaahhhh.. 
 
begynte på 61 og vil ned til det ihjen.. har nå ligget på 67 i en evighet.... aaaahhhh.. 
 
begynte på 61 og vil ned til det ihjen.. har nå ligget på 67 i en evighet.... aaaahhhh.. 
 
begynte på 61 og vil ned til det ihjen.. har nå ligget på 67 i en evighet.... aaaahhhh.. 
 
Tror jeg kosa meg fælt når jeg gikk gravid, etter fødesel gikk jeg ned 9 kilo og di siste 10 kiloene vil ikke av!!! angrer for at jeg lå for mye på sofaen i svangerskapet gaah.. men skal fortsette å prøve :)
 
Har 6-7 kg til jeg vil ned.... Men de var der fra starten av, så jeg må nok trene hardt for å få de av.. 
 
Jeg har ikke gått ned en forbanna dritt. Kun det bebisen veide, og har fortsatt 11 kg til det jeg veide før jeg ble gravid. Og egentlig kan jeg godt gå ned 20 kg. Jeg har spist godteri hver eneste dag og ikke trent. På tide å avslutte sofatjenesten og slutte å bare være støttemedlem på spenst. 

Jeg jobber i klesbutikk, tror nok at det blir satt pris på at jeg faktisk får på meg klærne jeg skal selge... Hjelp;(
 
veide ca 53 da jeg ble gravid...la på meg 11-12 kg og de er nesten borte. Er vel ca 55kg nå, tenker ikke på å gå ned nå mye heller, men mere på å stramme opp og komme i bedre form igjen :)
 
Gikk opp 10 kg og har gått ned 17.... Takker ammingen!!
 
Amming er rene slankekuren enten du vil eller eiemoticon
 
Back
Topp