Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg legger på meg fort og mye...nå som forrige gang. Dette plager meg. Jeg spsier ikke for mye eller usunt, men bare eser ut. Nå hadde jeg lagt på meg 7 kg. Blir deppa av dette jeg.... Noen som har gode råd til meg??[:(]
Vi vokser i ulikt tempo, akkurat som barn er forskjellige så er alle graviditeter forskjellige.
Bare du fortsetter å spise relativt sunt så kan du slippe å legge på deg mer enn det ungen faktisk trenger.. Ikke gå sulten, spis heller oftere og litt mindre måltider.[;)]
Tror ikke det er noen grunn til bekymring. Jeg er 15 uker 2 dager nå og har gått opp ca 7 kg jeg å.. Snakket med legen om det, og hun sa at det ikke var unormalt.
De først 2 mnd gikk jeg opp 5 kg, men på kontrollen mnd etter hadde jeg "bare" gått opp 1.6 kg.. Det går nok bra skal du se.. [;)]
Jeg og en vennine gikk gravid samtidig sist. Hun la på seg 17 kilo,mens jeg la på meg 21 kilo. men begge var normal. det verste med meg er at jeg ikke klarer å bli kvitt kiloene ettepå. før jeg ble gravid med nr 1 var jeg 50 kilo. på første kontroll med nr 3 var jeg 80 kilo. enda trimmer jeg ofte,spiser ikke godt eller noe... men får det bare ikke bort [&o]
Godt å høre fra dere! Vet ikke hvorfor jeg stresser slik med vekta mi nå, men godt er det ikke. Jeg la på meg 28 kg forrige gang, men gikk ned alt når jeg sluttet å amme (ammet i to år da....[:)]) Men denne gangen føler jeg at vekta ødelegger for at jeg skal kose meg og nyte dette svangerskapet. Snufs.....[:(] Tanker og følelser er egentlig vedig på utur for tiden.
Sist gang la jeg på med 5 kg fram til samme uke som jeg er nå. Denne gangen har jeg tatt av 2 kg!!
Har veldig mye med "lystene" har jeg funne ut. Nå liker jeg ikke noe godteri eller chips, ikke brus heller.
Bare grovt brød med leverpostei...
Har jeg lyst på noe godt så spiser jeg d, vi skal skikkelig kose oss i 9(10) mnd[:)][:)]
Jeg la på meg 6 kilo til uke 10.nå er jeg i uke 15 og ikke gåttt opp mer så det kan stoppe opp.ble litt skremt jeg også da pila på vekta steg så fort. spiser og drikker normalt(sambo passer på) og så går jeg tur 3 ganger i uka + til og fra jobb[:D]
Jeg raser opp i vekt selv her [:D] Er 179 høy, startet på 70 kg og nærmer meg nå med noen få mm 76 kg. Jeg er 17 uker på vei.
Har fått kjempe mage allerede og ser ut som om jeg er 6 mnd på vei.. ALT har lagt seg rundt magen ! kan fortsatt bruke mine gamle trange olabukser som er lave nok i livet til å gå under denne magen [;)]
Er litt "redd" selv for jeg kommer til å bli ultrastor tror jeg.. Hverken min mor eller tante kunne kjøre bil de siste mnd av svangerskapet.. they where BIG [:D]
Spiser litt mer enn det jeg gjorde [;)] men går masse og trener i tillegg. og spiser veeeeldig sunt.
Sånn er det å være gravid.. man legger på seg desverre...
Ikke glem at man for igjen noe vakkert etter vekt økninga... nemlig et skjønn bebi[;)]
jeg har foreløpig gått opp ca 2 kg på 4uker (er 14+1nå )
Kos dere med at dere er gravide... Det er nemlig mange som ønsker å bli gravid men som ikke klarer det.. og de som bruker kanskje over hundretusen vis kroner for å få baby....