vekta jenter

*Tøtta81*

Forumet er livet
hvordan er d me vekta? har dere tatt av noe etter fødselen? fått på dere bukser som dere brukte før svangerskapet? 11 dager etter fødselen har æ gått ned 11kg. har igjen 5kg. fikk på mæ 2 av dongribuksene mine i dag, fikk til å med igjen knappan[:D][:D] stolt[;)][;)]

Her var det rett inn i dongeribuksene dagen etter fødselen... Har tre kg mer enn før graviditeten, men trives bra med de. Skal bare få trent opp litt mer muskulatur i mage/rygg/bekken igjen.

Hører strengt tatt ikke til her, men det er sååå rolig på "født i april"[8D][8D]..

Vekta her har stangnert føler jeg, står bom stille, og det er 8 kg igjen til jeg er tilbake på startvekta, ÆSJ!!!!!!!!

Bare 1 ting å gjøre da, BEGYNNE Å TRENE[:D][:D]

Må få satt igang noen lange trilleturer nå, så får vi de siste kiloene vekk[:)]

Jeg gikk ned 10 kg raskt etter fødselen. Men de 9 siste ser ikke ut til å rikke på seg.... Er misfornøyd med magen og hoftene [:'(] Virker som om alt sitter der.... Får på meg et par av olabuksene mine, men er ikke snakk om at jeg får kneppet dem igjen.....

Åhhh altså[:@] Jeg som har brukt flere dager på å si til meg selv at :"Hallo jeg har født 5  barn, og alle er sunne og friske og velskapte, så hva gjør det vel at det syns veldig godt på kroppen min at jeg har vært gravid??"
Nå gikk hele den derre lær-å-godta-kroppen sin leksa mi rett vest[:@][;)]

Ja, jeg har ca 30 kg for mye etter at jeg fikk min førstefødte for 8 år siden!!!![:@]

Dette var en skikkelig dum tråd altså[:'(][;)]

Jeg har tatt av alt men var jo ikke akkuratt noen sylfide før jeg ble gravid så det er vel bare å spenne på seg treningskoene og finne fram treningskortet eller finne veien til treningssentert vannsklig å finne veien ditt [;)] nå er det gått 6 uker så da er det vel bare å begynne!!!!!

ORIGINAL: Minimeg

Har mindre vekt nå, enn jeg hadde da jeg ble gravid. Men skal ned mer. Klærne får jeg på ja, men har mye løs mage da....... ( altså skinnet ja[;)])

samme hos meg :)

ORIGINAL: dite

Åhhh altså[:@] Jeg som har brukt flere dager på å si til meg selv at :"Hallo jeg har født 5  barn, og alle er sunne og friske og velskapte, så hva gjør det vel at det syns veldig godt på kroppen min at jeg har vært gravid??"
Nå gikk hele den derre lær-å-godta-kroppen sin leksa mi rett vest[:@][;)]

Ja, jeg har ca 30 kg for mye etter at jeg fikk min førstefødte for 8 år siden!!!![:@]

Dette var en skikkelig dum tråd altså[:'(][;)]
unnskyld dite, va ikke meninga å fornærme noen[:(]

jeg har gått ned 26kg på to uker, skal det sies at jeg hadde sinnsykt mye vann i kroppen, men mangler 6 kg til jeg er der jeg var før jeg ble gravid[8|]

Gikk ned 15 kg de tre første ukene, og har 3 kg igjen til eg er på samme vekt som før graviditeten....

Back
Topp