Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor mye har dere gått opp til nå? Og er det mer eller mindre enn sist om du har fler? - jeg er 11 uker imorra og har gått opp 2,6kg .. Det må være innafor, selvom jeg forrige gang i uke 11 hadde gått ned :b gruer meg te å gå på vekta hver uke :b
1kg ned...hadde vel gått ned 3 kg på denne tiden sist gang. Er 11 uker i morra. Håper jeg ikke går opp 23kg som sist...skal jobbe for mindre vektoppgang enn sist ved å spise sunnere enn sist. Håper og tror det blir lettere når kvalmen slipper taket ordentlig!
1kg ned...hadde vel gått ned 3 kg på denne tiden sist gang. Er 11 uker i morra. Håper jeg ikke går opp 23kg som sist...skal jobbe for mindre vektoppgang enn sist ved å spise sunnere enn sist. Håper og tror det blir lettere når kvalmen slipper taket ordentlig!
3,5kg opp, har stått i ro siste to ukene Er 11+2 i dag. Vekten varierer 1-2kg fra morgen til kveld, så er nok en del vann. Forholdsvis flat på morgenen og ser rimelig gravid ut på kvelden
Kanskje gått ned mellom 1-2 kilo pga lite matlyst. Liker ikke vekta så unngår den De andre to sv.sk mine gikk jeg opp 12 kilo på begge. Nå veier jeg litt mer en første gang jeg ble gravid så håper ikke jeg går opp så mye