Vekta da jenter?

Silckely

Elsker forumet
Januarhula 2014
Hvor mye har dere gått opp til nå? Og er det mer eller mindre enn sist om du har fler? - jeg er 11 uker imorra og har gått opp 2,6kg .. Det må være innafor, selvom jeg forrige gang i uke 11 hadde gått ned :b gruer meg te å gå på vekta hver uke :b

Jeg er minus 2 kg, forrige gang var jeg minus 4 kg på denne tiden. Er vel straks 11 uker jeg og :)

Varierer mellom 1 og 2 kg opp...jeg hater vekta!! 11 uker i morgen.

Tror ikke jeg har lagt på meg no... Har ikke vekt hjemme :P men skal på besøk i helgen, får veie meg da! Forrige helg var vekten den samme som bestandig! :)

1kg ned...hadde vel gått ned 3 kg på denne tiden sist gang. Er 11 uker i morra. Håper jeg ikke går opp 23kg som sist...skal jobbe for mindre vektoppgang enn sist ved å spise sunnere enn sist. Håper og tror det blir lettere når kvalmen slipper taket ordentlig!

1kg ned...hadde vel gått ned 3 kg på denne tiden sist gang. Er 11 uker i morra. Håper jeg ikke går opp 23kg som sist...skal jobbe for mindre vektoppgang enn sist ved å spise sunnere enn sist. Håper og tror det blir lettere når kvalmen slipper taket ordentlig!

3,5kg opp, har stått i ro siste to ukene :) Er 11+2 i dag. Vekten varierer 1-2kg fra morgen til kveld, så er nok en del vann. Forholdsvis flat på morgenen og ser rimelig gravid ut på kvelden

• Liker
Reactions: H27
jeg har gått opp 1 kilo. sist gang hadde jeg gått ned 2

Kanskje gått ned mellom 1-2 kilo pga lite matlyst. Liker ikke vekta så unngår den :P De andre to sv.sk mine gikk jeg opp 12 kilo på begge. Nå veier jeg litt mer en første gang jeg ble gravid så håper ikke jeg går opp så mye :)

Back
Topp