vekta da folkens!!

lillemolla

Gift med forumet
 blææh.snart 6 uker etter fødsel og fortsatt 5 kilo for mye..sliter skikkelig med de asså.....håper de forsvinner til sommern.

Har ikke veid meg siden under fødselen.. Menne.. er slankere nå enn før jeg ble gravid!!! Må bytte ut alle før-gravide-klærne mine! [:D] 

eg sliter me 12kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@]
og tullemor e over 7 uker!!!

Har gått ned 10 av 12 kg.
[:D]

har 6 kg igjen jeg... [:(]

Har 5 j**** kilo igjen[:@][:'(][:o] Virker som om de har bosatt seg for godt dessverre[:(] Har såå lyst til å få de vekk, masse klær jeg savner å ha på meg, men motivasjonen er liksom ikke stor nok. Hjeeeeeeelp!!!![&:][:)][:D]

gikk ned alle kg etter ca. 2 uker! [:D]

har kommet under utgangspuktet.. men en del deig på magen skal vekk ja!

ORIGINAL: snuppa80

Har 5 j**** kilo igjen[:@][:'(][:o] Virker som om de har bosatt seg for godt dessverre[:(] Har såå lyst til å få de vekk, masse klær jeg savner å ha på meg, men motivasjonen er liksom ikke stor nok. Hjeeeeeeelp!!!![&:][:)][:D]

skjønner hva du mener.håper det kommer litt varme i været snart så det blir lengere trilleturer og mer uteaktivitet..

2 kg under her...men løs hud på magen kan en si!!!!ut og gå det bort jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!uff...

Gikk opp 20 kilo fra 45 til 65kg. Nå veier jeg 58kg. Vill ha det vekk vekk vekk[:(]
Men får bare leve med det ei stund til, har begynt å trille tur hver dag så[:D] Håper på det beste jeg.

ja ja. hvis du veide bare 45 før svangerskapet så gjør det vel ikke noe med noen kilo ekstra!!??[;)] men jeg skjønner godt at du føler deg"stor" selv om 58 kilo ikke er noenting spør du meg. jeg håper å komme meg under 65kilo til sommern jeg!! lykke til ho deg også!

Hehe for meg er det mye[8D] Passer ingen av klæårne mine lenger det vill si buksan mine str 34. Det syns ikke æ e noe moro. Men e enda ung så det går sikert bedre etterhvert.Lykke til videre[:)] Går helt sikert bra å nå under 65 kilo

ORIGINAL: linnpinn

gikk ned alle kg etter ca. 2 uker! [:D]

Me too[;)]
*gni d inn*

ORIGINAL: lita_19

har 6 kg igjen jeg... [:(]

5 kg nå... så det går sakte men sikkert [;)]

Er tilbake i på utgansvekt og vel så det - klærne passet etter et par-tre uker - men sånn var det sist også. Det renner av - litt vel fort - det er jo et luksusproblem. Må bare passe på å spise nok og sunt framover, jeg... [:)]
(Er kanskje litt "unormal" men jeg har ikke noe behov for å være "modelltynn" - var i grunnen veldig fornøyd som det var. [8|])

uff.. den vekta er ikke noe goy!
Jeg gikk opp 27kg og naa 6 uker etter er det ca 10 igjen.
Kan se langt etter bikinin denne sommeren tror jeg.!!

Huff, jeg tlr ikke veie meg..For 1 mnd siden var jeg 3 kg fra utgangspunktet. Føler at det ligger ett par kilo for mye over rumpa og hoftene...*SUKK* og så har jeg fått noen strekkmerker på rumpa...HJELP:(

eren tror jeg.!!
ORIGINAL: Ninu

uff.. den vekta er ikke noe goy!
Jeg gikk opp 27kg og naa 6 uker etter er det ca 10 igjen.
Kan se langt etter bikinin denne sommeren tror jeg.!!

Jeg gikk opp 23 og NÅ 6 UKER ETTER PÅ  har jeg 12 kg igjen [:'(][:'(]

Har igjen litt over 3 kg jeg nå. Så det virker som om det minker, men... Sier ikke at det gjør det før jeg er der jeg skal[;)] Buksene mine passer stort sett, er over kroppen som er teit nå[:'(] Store pupper og dissemage!
MÅÅÅÅÅ bli flink til å ta sit-ups!!!!

Noen som kan sparke meg litt bak?[:D]

Back
Topp