vekt:

eksosrypa

Glad i forumet
blir sikkert flere tråder om det, men har bare gått opp 600 gram.... Såånn er det å være kvalm og syk, men på følelsen det ikke blir over 18 kg oppgang denne gangen.. Litt mer fart i heimen allerede liksom..[8D]

gått opp mye/lite? ALT er normalt - bare så du vet det!!! [:D]

gått opp 2 kg .. jeg skal ikke opp 20 kg denne gangen, så her er jeg streng med mat.. trener 3 ganger i uka og går tur nesten hver dag .. å formen er sååå bra !deilig !! [:D]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

gått opp 2 kg .. jeg skal ikke opp 20 kg denne gangen, så her er jeg streng med mat.. trener 3 ganger i uka og går tur nesten hver dag .. å formen er sååå bra !deilig !! [:D]

flinkesen, hjelper med tur og luft hver dag.. Blir jo noen bakker og berg og gå hver dag etter henting i barnehage og langturer i helgene.. Skal nok få svømy litt også, bra for bekkenet. HUSKE SMÅ SMÅ SKRITT[:D][:D][:D][:D]

1,5 kg

ORIGINAL: ragnarekkverk

Jeg ligger vel nå omtrent på 13-1400 gram i minus...men det går seg nok snart til:) hehe! Men har en plan om å ikke ende opp på over 70 kg..fat chance med sommer og vann i kroppen, og om jeg må ligge stille resten av mitt gravide liv..hehe..men vi prøver:)

Å da er jo du lita.. GIkk opp 18 kg, og startvekta var 72, ikke tykk men sterk tøtte [;)] Og vann i kroppen skal det bli i sommervarmen, hehe.. Vi får vake i vannkanten i solstol og alkoholfri-pinacolada eller noe

minus 2 kg her..[:D] men de kiloene kommer vel snikende likevel...[:)]

[:D] har ingen vekt, så lever i uvisse [:D] ....enda[:D]
Har tidligere vært rundt 62-63kg. Blir spennende se på vekta til jordmor i morgen [:)]

Minus 2 kg her, samme som sist. Da gikk jeg opp 18 kg. Tenkte å prøve å komme litt under det nå, men får se da. Er nok ikke like godt trent nå som jeg var sist. Er jo full fart med mini da, så det kan jo hjelpe.

Har meldt meg inn på mammatrening.no. (Litt galskap iogmed at det koster 299 i mnd), så håper jeg klarer å være flink.

Så langt har jeg gått ned 500 gram.. hehe[;)] Men det kommer vel[8D]

har ikke vekt akkuratt nå men veide meg for ca en uke siden på hs og da hadde jeg verken gått opp eller ned.. gikk opp 16 kg forrige gang og ønsker ikke å gå opp mer enn 12 kg denne gang[:)]

er på minus 2kg nå, klarer ikke å spise eller noe nesten.....men er ganske likt sist gang, å da gikk jeg opp ca 8kg. (er 75kg nå, og overvektig så er ikke noe krise å ikke gå opp mer for å si det sånn)

ORIGINAL: OhMyGod!!!

er på minus 2kg nå, klarer ikke å spise eller noe nesten.....men er ganske likt sist gang, å da gikk jeg opp ca 8kg. (er 75kg nå, og overvektig så er ikke noe krise å ikke gå opp mer for å si det sånn)
[/quote

Nesten samma her, har uner 1 kg opp til nå, men har blitt mere bluppete.
Har nesten slutta og trene på grunn av manglene energi, men den begynner og titte frem igjen sammen med våren [:)]

minus 8 her. ikke det at det hadde gjort noe for er nok og ta av hihi.men sliter med kvalme og opkast, gjorde dette sist å, å da ble det minus 17-19 kg og det skadet organene, men denne gangen passer legen godt på meg, nede å veier meg og tar bp hver uke, så går nok bra nå[:)]

ORIGINAL: Mor til 027

ORIGINAL: OhMyGod!!!

[/quote

Nesten samma her, har uner 1 kg opp til nå, men har blitt mere bluppete.
Har nesten slutta og trene på grunn av manglene energi, men den begynner og titte frem igjen sammen med våren [:)]
håper virkelig energien min blir bedre snart, er helt tømt... føler jeg ikke har energi til å ta meg av litjpia i heletatt så sambo er den som gjør det...grusomt å ligge i sofaen hele dagen, bare energi til å bortpå dataen et timinutt om gangen før jeg må legge meg ned igjen[>:]

er på 5- til nå hverfall..

er på 2 minus. spiser lite og alt kommer neste opp igjen. 

1 kg i pluss [:'(] Nei, det er ikke mye, men jeg gikk opp hele tiden forrige svangerskap, ikke sånn mest i begynnelsen eller mest i slutten, men HELE tiden, og endte på 31 kg opp [:'(] Jeg vet at såpass vekt allerede nå er et dårlig tegn, for det er det samme som sist.. Får bare fortsette å vokte vekta som en hauk, og ikke lure meg selv iallefall [:)]

Dessuten ser jeg allerede myyye større ut allerede, sikkert noe med at ting er pressa litt oppover der inni. Ser feit ut, rett og slett, og folk glor [8D] Ikke noen hyggelig fase å være i for oss med de der 10 kg ekstra på kroppen!

I dag var jeg på minus 2,5

Back
Topp