vekt..

Frøkenharepus

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
alle kommet ned til startvekten i gjen??

her la eg på meg 16 kilo denne gangen, å har tatt av 11 kilo.. har fremdels 5 kilo i gjen, pluss 5 kilo eg vil ha av frå eg traff sambo[:D][:D]

ORIGINAL: Salsa82

La på meg 15 og tatt av 9... hadde trodd det skulle gå fortere av[:'(]

eg og..[:'(][:'(]
sliter litt me dei siste kiloene ja... å ikke ammer eg heller... sådette kan bli vanskeligt..[:'(][:'(]

nei langt derifra [8D] har ikke veid meg under graviditeten , eller etter , men får de minste buksene over rompa en gang[8D] de største klarer jeg å presse på meg .. men jobber med saken , så håper kiloene er vekk før sommeren .. sist jeg var gravid la jeg på meg 22 kilo, og gikk ned 24 på 1, 5 mnd ..

hehehe;P veit ikkje kor mykje eg har gått ned, men var veldig optimistisk å skulle ta på meg dongeribukse sia svigermor og litt sånne skulle komme på besøk... Det gjekk dårlig:P så blei kosebukse på meg... [X(][X(]

Har igjen 10 kilo enda[:@] Og alt sitter på rumpe og lår. Men det forsvinner nok snart. Har ikke klart å bevege meg så veldig mye enda pga bekkenplager. Kiloene har i hvert fall forsvunnet etter to-tre måneder med barna jeg har fått før, og satser på at dette skjer nå også!

Gikk opp 20 og har gått ned 13. Legger min lit til amming og turgåing! [:D]

Mangler 3, og det har jeg gjort leeeenge.... [:'(]
Men veier 57kg, så kunne vært værre[:)]
Men jeg skal ned ja!!

Gikk opp 9kg, var nede i startvekten sist jeg sjekket for to uker siden. Har ikke vekt hjemme, så jeg får ikke sjekket, men jeg er ganske spent på hva den viser nå, for sjokolade går ned på høykant her!

Gikk opp 22 kg denne gangen!! Men var bare skrekkelige 47 kilo på forhånd.. De andre gangene rant kiloene av de første ukene, så blir vel sånn denne gangen og.. var 56 sist jeg sjekket, håper det holder seg, men ammingen tar på![>:]

gikk opp 11 og har gått ned 14.. [:D]men det var på de første to ukene - nå har det stoppet opp[:'(][:'(]

mangler enda 15 kg.. gått ned 10[8|]

Har ikke gått på vekta enda jeg [:D] hehe.. men prøvde dongri buksa mi og den går ikke igjen ennå [:'(]

Gikk opp 13-14 kg, har 3 kg igjen. Pluss at jeg har planer om å trimme bort ytterligere 10-15 kg så snart jeg får sjansen.

Gjekk opp 18 kg å å he igjen 6 [:'(]

Men dei 6 kiloane blir vel litt vanskelige sida kostholde mitt består av sjokolade [8|]

Gikk opp 10 kilo til sammen og de var vekke igjen dagen etter fødselen [:)]. Så her er vi på samme vekt som vi var før jeg ble gravid [:)]. Bare venter på at snøen skal regne bort nå eller hvertfall at fortauene blir bar for snø og is så blir det tur hver dag og da kan vi også begynne å gå til barnehagen med prinsessen [:)]. Dette dritt været har fått meg til å ta buss til og fra barnehagen selvom det er bare to buss stopp men fortauer full i snø og idioter som kjører bil og ikke tar hensyn til at vi må gå i veien med vognen får meg til å ta buss [:)]. Risikerer ikke at ungene skal bli påkjørt heller

Gick upp 18 kg.. Har ca 9 kvar..Uff... Men ska börja träna nu ja! [:D][:D]

Har ikke anelse om hvor mye som har forsvunnet. Men har en god del hengemage[>:][:'(]
Så når isen og snyen kan forsvinn sånn at man kan gå ut på tur, så regner e me at det blir en del turer med vogna[:D]
La ikke på meg så veldig mye under svangerskapet. Tror at det meste forsvant da Tobias var ca 2 uker. Da vannet forsvant fra kroppen og kroppen begynt å komme til hektene igjen..

Gikk opp 17, har 5 igjen. Men det virker mer for jeg har mye på rumpa, lårene og magen henger... Men tror en del muskler har blitt gjort om slik at det er mer fett enn før. Herlig. Men nå er snart mine 6uker etter KS over, og da kan jeg slå meg løs. Har nesten ikke fått gått tur eller noe så skal bli sååååååååå godt neste mandag når jeg løfte og herje [:D][:D][:D]

Gikk opp ca 16kg og tatt av 10kg umiddelbart, ikke veiet meg siden..Men regner med det er en 5-6 kg som mangler enda. Satser på de går av med amming og turgåing [8D]

Back
Topp