Vekt

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg lurer på om når man har en del svingende vekt om det kan ha innvirkning på muligheten for å bli gravid?
Jeg selv har hatt forferdelig dårlig matlyst siste tida og det har resultert i at jeg har gått ned 2,5 kg på kort tid....
Og jeg er ikke stor så det er ikke så bra for min kropp... Har lissom ikke så mye å tære på... Fikk helt sjokk når
jeg gikk på vekta for et par dager siden...

(Jeg er 166 cm og veier 56,5 kg...)

Hmm....det er vell ikke noe fasit svar på det...men trur heller ikke det er heldig for den prosessen...!!!
Er det bare sånn som skjer, eller er det ikke så greit om dagen..??? For sånne ting spiller en rolle etter det min lege sa! Vi er i 9.pp så jeg har vært på to konsultasjoner ang det...å det sa de begge gangene!!!

Spis sunt & Mosjoner sier de.....[8|]

Kathrine

Vel, mensen har jeg ikke hatt på lenge, men det er ikke funnet noe grunn til det... Regner ikke med at det er vekta for før hadde jeg jo mensen normalt og veide langt mindre...
Nei hvorfor jeg ikke har matlyst vet jeg ikke... Er litt lei av å eta kanskje

Uffda...lei av å spise...*hehe*

Kom hit så skal æ lage dæ go mat [;)]

Okey setter med på første fly!!!
Nei jeg vet ikke hva det er jeg... Men matlysta er borte... Og samboeren min lager jo masse god mat...

da kommer den sikkert tilbake snart...fyll på med cola (det som vi andre prøve å holde oss unna) [;)]

Håpe det blir klaff på alle fronter snart [:)]

Har hørt noe om at man må ha fettlager i kroppen på ca 22%, vet ikke hvor mye det er..... Og så er det visst vanskelig hvis man er for stor også... Vet ikke hvor mye det vil si.. Men jeg veier ca 75kg i "normal tilstand", og har ikke hatt noe problemer med å bli gravid.... Men vet ikke hvor grensene egentlig går for å bli gravid eller ikke...

Gynekologen sa jeg var normalvektig... Så det kan jo hende at det ikke er så farlig da...

Back
Topp