vekt ?

heidij

Betatt av forumet
noen som har klart å gå ned mye (10 kg el mer) ? å ikke brukt sånn kjeempelang tid? å hva/hvordan har du gjort det ??

20 kg på 5 mnd [:)] Da var jeg ganske flott, men kunne fint ha tatt ti til, liksom. Er av den typen som veier mye uten at folk tror det, hvis det går an å skjønne hva det innebærer [:)]

(Det har jo MYE å si hva utgangspunktet ditt er. Er du 120 kg, så vil 20 kg kunne forsvinne på fryktelig kort tid, mens om du er 60 og er 5 kg fra idealvekt, så vil det kunne ta like lang/lengre tid. Forbrenning og tidligere slankehistorikk spiller også inn. HAr du vært jojo-slanker i mange år, er det stor sannsynlighet for en dårligere forbrenning, enn om du ikke har hoppet opp og ned, sultslanket og deretter storspisk osv [:)])

ORIGINAL: heidij

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

gikk ned 10 kg på 2 mnd. 

hvordan ??

trente 5 dagecalr i uken, en time hver dag.
spiste kun fiber og proteiner(grove knekkebrød, lyst kjøtt, fisk, frukt og grønt + nøtter) spiste ikke saus, ris, pasta, potet, brød, hvete, pålegg osv.
siden jeg trente mye og spiste lite karbohydrater, gikk jeg godt i minus av kcal inntaket hver dag og vekten gikk nedover[:)]

Back
Topp