Vekt!

fruluna

Forumet er livet
Hvor mye har dere gått opp i vekt jenter? Litt gøy å høre hvordan andre ligger ann i forhold til en selv.. Jeg har gått opp 4 kg jeg..Var ganske tynn fra før (48kg, 160 cm høy), så jeg kan vel nesten ikke huske at vekten noengang har vist 52 før!! He he!
Legen min fortalte at da kona hans gikk gravid, gikk hun opp 25 kg. Og hun veide 50 i utgangspunktet.. Håper ikke det skjer med meg også [&:]

hei hei!

jeg er 1,73cm..før jeg ble gravid veide jeg 65kg.
var på kontroll for 2 uker siden og har gått ned 4kg....[:'(]

så fikk beskjed om og spise mer framover...
har ikke hvert noe spesielt kvalm heller, har bare mistet matlysten litt...
men det kommer sikkert[:D]

Gått ned noen kilo og ingen matlyst ja...det er ikke meg ihvertfall! [:D]
Prøver så godt jeg kan å begrense meg og evnt velge "sunnere" alternativer som Lakerol pastiller, Coca Light (Caffeine Free da nurket blir bananas når jeg får i meg bare litt koffein) og fruktsalat med vaniljeyoghurt når jeg har lyst på noe søtt. Fornekter ikke at det blir en sjokkis i ny og ne, men prøver å spise godis kun helgen.

Har gått opp ca 6 kg nå - fra 56 til 63. Har aldri sett 60 tallet før så det var jo en ny opplevelse. Men utover mnd nå så får jeg nok se 70 tallet også - håper 80 holder seg LAAAAAANGT unna meg.

Magen begynner å få størrelse nå, men ellers ser jeg vel mer el mindre ut som før..? Ja, litt større pupper da men jeg får nyte brystfagerheten mens jeg kan... [:)]

Jeg er 1.80 høy. For ca tre år siden veide jeg 102 kg hehe
Men tok en slapp og rolig slankekur og endte opp på 78 kg før jeg ble gravid. Nå er jeg 88 kg og 5 mnd på vei,og spiser med god samvittighet.

Gleder meg til jeg er ferdig med svangerskapet, så jeg kan prøve å komme meg videre til ca min idealvekt. Eller der jeg er fornøyd[8D]

har gått litt opp og ned jeg men ligger på ca det samme som da rett før jeg ble gravid

Er nå i uke 22 og har verken gått opp eller ned, er fornøyd med det så langt, men det vil nok forandre seg.

Back
Topp