Vekt

ORIGINAL: xeaber

Lita_22 det høres ut som om du får muskeler, sykling er trening. Kanskje derfor du står stille?

Vet ikke.. føler meg ikke mindre heller.. men men.. Får vell ta det når knøttet har kommet ut.. ikke lett å slanke seg mens man er gravid da..

Syns man skal spise og kose seg mens man bærer frem det lille vidundret [:D] 

Hei!

Jeg er vel 10 + 4 nå, og svitsjer på opp og ned på 2 kg....!
Husker ikke hvordan jeg lå an på denne tiden i forige svangerskap, men jeg la på meg flere og tredve kg, så er forberedt på det denne gangen også [;)]

Jeg hadde min vanlige vekt for 2 uker siden, men nå vet jeg ikke. Det viktigste er å spise sunt og bevege seg, så får vekten bli som den blir.
Ps: Magen min har vært oppblåst de siste 2-3 ukene og det ubehagelig med trange dongeribukser. Noen flere som har/ hadde det sånn?

Ja, jeg er oppblåst. Går mye med bukser som har strikk i livet for å si det sånn [8D]

Har ikke vert på vekta enda faktisk, men tror nok jeg har lagt på meg allerede[&o] Arbeidsbuksa er begynt å bli trangere. Snakket med sjefen om å få bestilt ny mammabukse til meg (for det har de[8D]) men var usikker på ka str eg sku ta så ho tar heile rekka så eg har å vokse i fremover[&:][8D] la på meg 25 kg sist og ser med frykt på å skulle gjøre det samme nå siden jeg har en god del fra sist hengende igjen enda[&o]

Back
Topp