Vekt?

Labben

Elsker forumet
Herregud! Jeg har lagt på meg to kilo på to uker!
Har ikke gått opp mer enn 8,5 kilo til sammen i svangerskapet, men hvis det fortsetter i dette tempoet!? Hvor skal det ende? Hadde begynt å tro at jeg skulle komme meg gjennom dette uten å legge på meg mer enn jeg ville ta av igjen, men det håpet er dødt for lengst...

5kg på 4 veke her... men bryr mej i grunnen ikkje ... e berre magen d vise på i grunnen...
e gravid å konsentrera mej om d istaden før vekta [:D][:D]
vekta fe ej heller ta mej av ette fødslen hehe :):)

Har lagt på meg 11 kg til nå, men det er gått litt i rykk og napp. Kan ha holdt samme vekta i 2-3 uke og så pluteslig på et par dager er den gått opp 1-2 kg og så er den stabil noen uker til. Men har lagt på meg jevnt hele veien allikevel. De 12 første ukene 0 kg, de 6 neste +4 kg, så de neste 6 ukene +4 kg til og så de neste 6 ukene + 3 kg. Dette var frem til uke 30, så det blir spennende å se hvordan de 10 neste ukene blir... [&:]

ja ja...jeg har lagt på meg 12 kg...nå var jeg skinn og bein fra før pga mye spying de 2 første mnd...syns det er greit at jeg får litt å gå på for min del selv....Har veldig høy forbrenning og har vanskelig med å legge på meg, så at jeg får litt ekstra å gå på når babyen er født synes jeg er greit...vil ikke bli så tynn som jeg var

Hmm....det var det da...nå er jeg 32 uker på vei.....sist jeg veide meg, var 3.mai, da var jeg nesten 29 uker på vei...da hadde jeg gått opp 10 kg...å det er 3 uker siden nå[:o][:o][:o]
Skal til jordmor på mandag, spennende å se hva jeg veier da..

Men det viser igrunn netsen bare på magen! liiiiitengrann som viser på rumpe/lår, men bryr meg ikke!! Deilig å være gravid sier nå jeg!![:D]

dere snakker peanutts..kremt.....ca 15 kilo opp her. Gått veldig opp siste tre ukene. Men jeg vet hvorfor og... :S føkkings handicappet er jeg. Får jo ikke rørt på meg med disse bekkenplager. Hva skal man gjør lissom?? Krysser fingre for ikke å gå opp mer en 20 kg jeg da...huff...hehe...

Klems

og så la jeg på meg ti kilo året før jeg ble gravid..så jeg ser jæævlig fin ut nå...NOT!

Hilsen smilehull overalt :) Veldig glad sies det..hehe

7,5 kg, har stabilisert seg litt, eksploderer vel plutselig.. Bare ikke enda, får håpe det holder til over pinse, skal være forlover da og kjolen passer nå... tvi tvi[:)]

Back
Topp