Vekt

mb

Gift med forumet
Er det noen som nærmer seg der de var når de ble gravid? Jeg må si jeg har en del kilo igjen jeg da, men føler det har lagt seg jevnt det som er igjen så det ser ikke så ille ut. Har planer om å miste ca 6 kilo til jeg. Da kommer jeg ned i 58 og der liker jeg meg best. [:)]

Ikke mye å klage på du da![;)]
Er nå 1,5kg under det jeg var ved graviditet,men skulle vel da og vært ca 12,5 kg lettere...[8|]
Gikk ned 8 kg frem til uke 18,og etter fødsel var jeg vel ca 2,5kg over den.(+Litt opp etter det igjen.)
Vil ikke røpe vekta...Jobber med saken for å få den enda litt videre ned- 11kg til så er jeg STOR fornøyd!!![:)]

Her jobbes det med vekta. Jeg la på meg 29 kg i dette svangerskapet og når jeg har gått ned 29 kg til så er jeg fornøyd. Har gått ned 15 kg siden fødselen.
Klem

Jeg er så enig homma.... den sjokoladen er jammen god å ha. Lyser opp hverdagen for meg innimellom... tihi...
Klem

Hehe careen... jeg tok deg nesten i første svangerskap da... la på meg 32 kg. Tok en stund å gå det av seg igjen ja.
Klem

ORIGINAL: Linka

Her jobbes det med vekta. Jeg la på meg 29 kg i dette svangerskapet og når jeg har gått ned 29 kg til så er jeg fornøyd. Har gått ned 15 kg siden fødselen.
Klem

Ja jeg synes nå det er kjempe bra å ha gått ned 15 kg. Jeg har ikke mistet mer etter fødsel enn det som går på føde med baby og foster vann. Jeg ser tynnere ut, men vekt messig har jeg egentlig ikke tatt av noe å skryte av. Synes noen nevnte noe om sjokolade her....[:)] Min interesse for sjokolade er vel kanskje grunnen til min manglende tap av kilo. HIHI

Nei jeg er egentlig godt fornøyd. Synes jeg ser sunn ut og det er det viktigste. Høres ut som du har gjort en god jobb. Lykke til videre med nedgangen.[;)]

Jeg la på meg 16kg under sv.skapet....og sist jeg gikk på
 vekta for 3 uker siden hadde jeg gått ned 20kg!!

Har gått ned mye mer nå, men vet ikke hvor mye...æsj...vil ikke gå ned
mer jeg, er tynn nok nå... og den fine sprettrumpa jeg hadde fått meg er borte! [:(]

Vet det er et luksus-problem, men syns det er fint med former jeg da...
og jeg er drittlei av at alle ser spydig på meg, og sier "herreguuuud, du er jo like tynn igjenn du!"....JEG HAR IKKE SPISEVEGRING NEI!!!!! og jeg slanker meg ikke!! er bare født slik...

Jeg la på meg 10 kg under svangerskapet, og har gått ned igjen 15 kg.. Kan godt tenke meg å gå ned ca. 7 kg til!! Går jo to timer tur hver dag så d går jo sakte men sikkert nedover!! [:D] Satser på jeg er klar til bikini sesongen!! HAHAHA... litt ironi bare....[:-][;)]

ORIGINAL: mb

Nei jeg er egentlig godt fornøyd. Synes jeg ser sunn ut og det er det viktigste. Høres ut som du har gjort en god jobb. Lykke til videre med nedgangen.[;)]

Takk for det...Ja,er viktigst å være fornøyd!!![:D]

Vi får jobbe med dissa vektene nå i sommer vi da vet du...
La mannfolka ha barna,så kan vi dra ut å svømme litt og slikt!!![:D]
Bra trim det og...

ja og så er det jo så morsomt også!! Elsker å svømme jeg!! [:D]

Jeg er ikke redd for å fortelle vekta mi - alle kan jo se at jeg har for mange kilo likevel[;)]
Før jeg ble gravid var jeg 99kg
6 uker etter fødselen var jeg 92kg[:D] - mye mer jeg burde gå ned, men vi får se - forhåpentligvis får vi en liten en til..

Jeg gikk opp 25 kg i svangerskapet, ned 17 kg 7 uker etter fødselen. Så var jeg stabil frem til jeg fikk satt inn hormonspiralen.... å hurra da begynte jeg å gå opp igjen!

Jeg gikk opp 25 kg i svargerskapet, og mangler 5 kg, før jeg er nede i det jeg var før jeg ble gravid. Og jeg synes å veie 58 kg nå er helt greit.

Var 58 før jeg ble gravid la på meg 3,5 kilo og var 54 når jeg kom hjem fra sykehuset.
Nå er jeg blitt 56 igjen, men har kansje noe me all sjokolade jeg spiser.
Spiser det vær dag og det er som regel 100 til 200 gram [:'(][:'(]

Så heldig du er![:)]

Back
Topp