vekt?

Huppetitta

Gift med forumet
hvor mye har dere gått opp i vekt i uke 31?? har gått opp 8 kg jeg, er det masse?

denne vekta den vekta:)

hmm i uke 31 hadde jeg vel gått opp 11 kg tror jeg. Synes ikke hverken 8 eller 11 kg er mye. Varierer fra person til person det vettu, så kommer det jo også an på hvordan man var til å begynne med.

Har gått opp 6 kg men nå har jeg kasta opp en del og spist lite siste uka, så har ant. gått ned igjen litt..

har gått opp 10 kilo, men gikk ned 5 kilo helt i begynnelsen.

jeg gikk ned i vekt fra uke 12 til uke 16 pga mye oppkast. men nu har æ totalt lagt på mæ 10 kg,men jordmor syns det var litt rart at jeg ikke har lagt noe på meg den siste måenden,så jeg er sykemeldt og skal slappe av. Plaget med mye kynnere.

godt å høre det er flere som meg som har lagt på seg....er i uke 30 og har lagt på meg 11 kilo...[:@] men men det kommer noe godt utav det så....[:)]

var hos jordmor i dag og har gått opp 11kg jeg også. mamma driver å gnåler om at jg er såååååå diger og at ungen kommer til å bli kjempe stor[:@]blir så sint på ho......

[:(]er noen som er heldige ja.føler meg som en diger flodhest.har gått opp 15 kilo og jeg er i uke 33

Jeg har også gått opp 8 kg. Tror det er ganske vanlig. Syns ikke på meg egentlig heller...rare greier det der.....
Jeg er 31 uker i morra.

j.elise

Back
Topp