Jeg vet ikke hva jeg vil med denne tråden, kanskje bare skrike ut "jeg er så jævlig redd for å legge på meg mye!!"
For det er jeg.
Jeg er slank/lubben men likevel aktiv, trener og sykler mye.
Men jeg legger veldig lett på meg. Det er kanskje det som skremmer meg.
Så jeg må holde meg i skinnet for å ikke spise for mye. For meg holder ikke den holdningen at "nå er jeg gravid, så nå skal jeg kose meg". Jeg er relativt sunn, og vil være sunn nå som jeg er gravid.
Det kommer et liv etter fødsel også hvor jeg vil ha energi og overskudd til å være mor, aktiv med barnet og være tilfreds med meg selv. Og det er tungt hvis man er tjukk. Har vært tjukk en gang, og det skal jeg aldri bli igjen.
Men nå har jeg så lite lyst å trene, har lite energi, er trøtt og uggen.
Jeg satser på at det går over.
Jeg har som mål å iallefall gå en tur hver dag, med mindre jeg har trent. Det er også fordi det er deilig å gå tur, og det er bra for meg, kroppen og graviditeten og en fremtidig fødsel.
For det er jeg.
Jeg er slank/lubben men likevel aktiv, trener og sykler mye.
Men jeg legger veldig lett på meg. Det er kanskje det som skremmer meg.
Så jeg må holde meg i skinnet for å ikke spise for mye. For meg holder ikke den holdningen at "nå er jeg gravid, så nå skal jeg kose meg". Jeg er relativt sunn, og vil være sunn nå som jeg er gravid.
Det kommer et liv etter fødsel også hvor jeg vil ha energi og overskudd til å være mor, aktiv med barnet og være tilfreds med meg selv. Og det er tungt hvis man er tjukk. Har vært tjukk en gang, og det skal jeg aldri bli igjen.
Men nå har jeg så lite lyst å trene, har lite energi, er trøtt og uggen.
Jeg satser på at det går over.
Jeg har som mål å iallefall gå en tur hver dag, med mindre jeg har trent. Det er også fordi det er deilig å gå tur, og det er bra for meg, kroppen og graviditeten og en fremtidig fødsel.