Vekt

L

Lykkeliten2019

Guest
Har deres små også gått opp mye i vekt?
Fødsel: 4150g
Dag 2: 4040g
4 uker kontroll: 5140g
6 uker: 5550g
6 uker kontroll: Skal neste torsdag (7uker)
 
Last edited by a moderator:
  • Min er akkurat 2 mnd og veger 6010gr. Eg har for mykje melk og det kunne lett gjøre at ungen går fort opp i vekt. Han var berre 3366gr når han blei født. Eg skal nå begynne med intervallamming for å forhåpentligvis minske melkemengden
 
  • Min er akkurat 2 mnd og veger 6010gr. Eg har for mykje melk og det kunne lett gjøre at ungen går fort opp i vekt. Han var berre 3366gr når han blei født. Eg skal nå begynne med intervallamming for å forhåpentligvis minske melkemengden

Jeg også hadde masse melk i starten. Men når jeg plutselig sluttet å blø. Så sluttet melka å komme også. Prøvde å pumpe men uten hel. Vesle mann ble mer sinna,gråt,var frustert og sov ikke på dagtid. Men begynt med mme nå. Og han er en helt ann gutt. Men gir 7 måltider i stedet for annbefalt 5. Han bruker str 68 nå. Spendenne å se på 6 ukers til uka hvor stor han har blitt da.
 
Gått opp 1220g siden hjemreise. Hun er 5 uker.
 
Gått opp ca 400 g siden fødsel, er 4 uker i dag, ca 650 g fra laveste vekt.
 
Min har gått opp 2 kg fra fødsel :nailbiting: Så her er det fløte det går i :bag: 7 uker nå.
 
4100 når han ble født, men gikk ned til 3800...
På 6 ukers kontrollen 6100..
No er han 10 uker, så spent på hvor mye han veier no.. Er ikke baby lengre føler jeg :hilarious:
 
4100 når han ble født, men gikk ned til 3800...
På 6 ukers kontrollen 6100..
No er han 10 uker, så spent på hvor mye han veier no.. Er ikke baby lengre føler jeg :hilarious:

Har også en kraftig kar og med mye hår i tillegg ser han større ut enn han er...
 
Back
Topp