Vekt

15 uker og har sliti med det samme som deg. Fikk samme diagnose, men har heldigvis sluppet unna sykehus også har jeg ikke gått ned i vekt. Det stod litt stille først, men nå er jeg 4 kg opp. Tror kok det går helt fint med deg så lenge du er i kontakt med helsevesenet i mellomtiden :)

Jada er ikke så bekymra mtp at jeg det er tredje runden min med dette, men er jo litt godt å se hvordan det står til med andre for det :)
 
Jeg aner ikke om jeg har gått opp eller ikke. Legen veide meg i uke 6. Etter det har ikke jeg stått på ei vekt.
 
Jeg hadde gått opp 2,5 i uke 12, men har gått ned 1,5 kilo etter det. Har vært syk i over en uke, så det er sikkert derfor. Går nok oppover igjen snart.
 
Jeg er tydeligvis én av de få som har gått opp mellom 3 og 4 kg[emoji28] 12+5. Her går det nok jevnt og trutt oppover som sist.. Jeg har jo riktignok ikke vært plaget med ekstrem kvalme i motsetning til en del av dere andre..
 
Godt å høre det ikke bare er meg. Har du klart å holde deg hjemme eller vært innom sykehuset? Sykehuset vil veldig gjerne legge meg inn, men jeg orker ikke ligge der og være kvalm. Blir så stressa av sykehus

Jeg ble innlagt 3 dager forrige uke pga dehydrering. Kastet opp alt jeg spiste og hadde veldig lavt blodtrykk. Fikk mye væske, elektrolytter og vitaminer intravenøst. Nå føler jeg meg mye bedre. Det hjalp ganske mye på kvalmen selv jeg hater å være på sykehus.
 
Gått ned ca 2 kg siden jeg oppdaget graviditet. Hadde kostholdsregulert svangerskapsdiabetes sist gang, så forholde meg til lavkarbomat. Legen sier det ikke er farlig og har hatt BMI på 32 etter sist fødsel :eek: :( :(
 
Jeg vet heller ikke om har gått opp eller ned, har ikke vekt. Men blir veid i neste kontroll i uke 24? :)
 
12+0 og foreløpig -3 kg fra startvekt.
 
er 15 +1 og gått opp 1,5kg :) gikk opp 9 tilsammen i forrige svangerskap! har ppå følelsen at jeg får opp mer denne gangen :arghh::arghh:
 
Gikk først ned en kg så opp en. Så ender på 0, men har bmi på 34 og skal ha ekstra oppfølging pga vekt. Gruer meg til første time.
 
Back
Topp