Vekt

Dråpe

Elsker forumet
Nå har jeg nettopp vært hos jordmor, men jeg har fortsatt ikke gått opp noe. Jeg veier en kilo under det jeg veide før jeg ble gravid. Jordmor sa at det betydde det samme som om jeg skulle gått ned 6 kg, fordi babyen og alt det andre i magen vokser som det skal...Stemmer det? Jeg er ikke så tynn fra før av, men det er vel ikke meningen at jeg skal gå ned når jeg er gravid? begynner å lure på om jeg kanskje spiser litt "feil"( ikke at det gjør meg noe å ikke gå opp så mye da men[;)])
Hvor mye har dere andre Mai-mamma`er gått opp? er det bare meg som er rar?

Nå ble jeg misunnelig!! [;)] Har litt ekstra på kroppen jeg også, så jeg hadde det som mål - gå opp minst mulig, gjerne ingenting. Men neida, lagt på meg 8 kg til nå for det, uansett hvor forsiktig jeg har vært med inntaket.

Så jeg tror du bare skal være strålende fornøyd! Babyen henter ut det den trenger av næring uansett. Din heldiggris!! [:D]

sist jeg var hos jordmor hadde jeg gått ned en halv kilo i hele
sv har jeg lagt på meg tre kilo men de tre første mnd gikk jeg ned 6 kilo for jeg var så dårlig[;)] Jeg er heller ikke så super slank, men magen derimot står rett til værs hehe den er ganske stor i forhold til skjema! skal til jordmor til torsdag å da er jeg spent på om den har vokst ennå mere eller om den har stabilisert seg!

har gått opp 6kg jeg. synes ikke magen har blitt så særlig stor heller, d er d andre som sier å. 

off har gått opp 10 kilo hittil og er bare 25 +1 på vei.før va eg vant med å trene 3 ganger i uken og nå ikke så åååå mye...off håper det stopper opp snart....[:@]

Eg er i dag 28 uker på vei, og har hittil gått opp 9 kilo.....

jeg har gått opp 15 kg hittil... Gikk ikke ned i begynnelsen selv om jeg var superkvalm. Det eneste som hjalp var å småspise (hele tiden hehe)

Var slik i mitt forrige svangerskap også - alt forsvant + litt til innen et år.

Jeg har gått opp 7 kg [;)] Ganske fornøyd med det.....

Jeg har gått opp 7 kg, og foruten vann i kroppen er det bare mage!![:D]

Har gått opp 9 kg så langt - er 29+2 idag. Føles akkurat passe det, er vel mest på magen jeg har lagt på meg, men ser jeg har fått litt mer på rumpe og lår da. [:)]

Du er så heldig som ikke har gått opp noe!!! Jeg legger på meg jevnt og trutt, og GRUER meg til å gå til legen neste torsdag, for jeg har ikke vært på vekta siden før jul! Og den teite bekkenløsninga gjør jo sånn at jeg ikke får beveget meg som jeg vil.... så jeg sitter jo bare og blir feitere og feitere.....[&o]

Har gått 2kg fra jeg fant ut at jeg var gravid og til nå..håper jeg ikke går opp noe særlig mer,har nok kg på kroppen fra før :)
klarte ikke å gå ned noe kilo fra forrige svangerskap

er 28+5 og har gått opp 8 kg til no...

Var hos legen igaå (uke 28+2), hadde gått opp 11 kg tilsammen... Har hatt som mål å ikke legge på meg mer enn 12 kg gjennom hele svangerskapet, fordi jeg har mer enn nok av kilo fra før, men der røyk nok den pokalen... Legger nok på meg like mye som sist (21 kg), men vil igjen skylde på den forbaska bekkenløsninga...[:'(]

Vann veier jo vanligvis en kg pr liter... sikkert sånn det funker i kroppen vår og[:D]

Back
Topp