Vekt

Sistemann

Forelsket i forumet
hvordan ligger dere an vektmessig?
Er meget fornøyd selv. Gikk opp 16 kg. Nå, nesten 3 uker etterpå er jeg 1,7kg i pluss...men klart, kroppen er ikke den samme likevel:bag:

Gikk opp 14kg og etter 3 uker var jeg gått ned 10 kg. Er fremdeles der på +4kg, 8 uker etter fødsel.

Jeg var en kilo under startvekt tre dager etter at jeg kom hjem.. Men nå har jeg blitt så godtemumsete så har ikke turt å tråkke oppå denna vekta de siste ukene... Skal heller gjøre en innsats etter jul, får ikke trilla noe særlig i dette ruskeværet heller... Har så dårlig klær... :-P

Gikk opp 19 kg, har 7,3 kg igjen til startvekt, men vil gjerne ned ytterligere 4 kg så er jeg på trivselsvekt for meg - så akkurat nå trives jeg veldig dårlig i egen kropp og føler meg dvask og uflidd.
8 uker siden fødsel.

Gikk opp 18-19kg, har gått ned 10-11.. Er nesten redd for å gå ned for mye for fort pga melkeproduksjonen så er glad jeg har enda litt å gå på :) føler meg ganske fin iforhold til hva jeg trodde jeg skulle føle, men vil jo veldig gjerne inn i de gamle buksene mine snart :)

Gikk opp ca 11kg, alle var borte etter en uke..
Spiser mye mer nå, enn da jeg var gravid, for at det ikke skal gå utover melkeproduksjon.. Heldigvis har vekten holdt seg stabil den siste uka.

Jeg gikk opp 19 og har 13 igjen - 3 uker etter fødsel... ikke så kult å bruke gravidbuksene etter fødsel og kan ikke vente til jeg går ned mer. Står på stedet hvil nå noe som bekymrer meg litt. Må nok ut å trimme og spise litt sunnere gitt :-) Sist graviditet la jeg også på meg mye men var fort nede i min trivselsvekt på 62 kg :-) Håpet på at mye av det var vann som bare ville renne av etter fødsel ;-) men nei!

Gikk opp 15 kg, nå 3 uker etter fødsel har jeg 3,8 kg igjen til før-gravid vekt. Sist tok det 8 uker før jeg veide det samme som før svangerskapet, håper det går så kjapt denne gangen også :)

Gikk opp 16 kg i svangerskapet, 6 uker etter fødsel var 13 kg borte :) Nå 8 uker et fødsel er jeg fortsatt på samme plass, så må nok jobbe litt for de siste 3 kg :p Vil gjerne ha vekk den bløte magen som sitter igjen, bollemagen :p

Gikk opp 15 kg, har 2 kg igjen til startvekt før svangerskapet. Men vil ned mer enn det så det skal jeg klare , men tar nok litt tid men :)

Gikk opp 6 kg og er nå 5 kg under startvekt. Spiser som en hest nå for at det ikke skal gå utover melken :)

Gikk opp 8 kg i svangerskapet, er tilbake på startvekta nå 2 uker etter fødsel :)

Gikk opp 16 kg, har nå gått ned igjen 12 kg, så har 4 kg igjen til startvekt (er 6,5 uker siden fødsel). Men vil gjerne ned et par til på sikt, da trivselvekta egentlig er rundt 58. Tenker det ordner seg når jeg får begynt å trene mer igjen. Slik det er nå gjør det meg absolutt ingen ting om jeg ikke går ned mer på en god stund, viktigste er at jeg får i meg nok så det ikke går ut over amminga. :P

Gikk opp 14 kg og har gått ned 9 kg, tror jeg må jobbe litt for de siste 5 :P

Jeg gikk opp 23 kg i graviditeten og sist jeg veide meg hadde jeg 11-12 kg igjen til startvekt. Har ikke veid meg på noen dager nå, men jeg gjør ikke så mye for å gå ned i vekt heller da...

Gikk opp ca 15kg. Er nå på -1kg ift startvekt, men har mistet all matlyst pga ammingen og spiser kun fordi jeg må. :/

Gikk opp ca 20 kg, og har gått ned 12,5 kg 4,5 uke siden fødsel. Gleder meg til å kunne trene. Er ikke så veldig opptatt av vekta, men vil gjerne trene igjen :p

Gikk opp 25 kg, har gått ned 12 kg siden fødselen for tre uker siden. 13 kg igjen da, men sier meg fornøyd etter 7 kg nå. Var ganske tynn før fødsel og har ikke behov for å bli så tynn igjen selv om det hadde vært praktisk med tanke på klærne da.

Gikk opp 17kg. Er 6 veker siden fødsel og har ca 3,5 kg til eg er nede i samme vekt som før graviditeten :)

Back
Topp