Viktoria90 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ 12 Apr 2016 #21 Lykkeliten85 skrev: Veeeeeldig mange som går ned i vekt?? Her går det kun oppover... 3/4 kg. 13+3. Men har spist mye mer enn vanlig og... Tross i kvalmen... Klikk for å utvide … Jeg har gått ned litt, men er resultat av dårlig matlyst, som mange andre her inne
Lykkeliten85 skrev: Veeeeeldig mange som går ned i vekt?? Her går det kun oppover... 3/4 kg. 13+3. Men har spist mye mer enn vanlig og... Tross i kvalmen... Klikk for å utvide … Jeg har gått ned litt, men er resultat av dårlig matlyst, som mange andre her inne
ia216 Forelsket i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ 12 Apr 2016 #22 Mariahchp skrev: Har gått ned 2 kg Er 11+1, og vært kvalm siden starten av uke 6. Klikk for å utvide … Har også gått ned ca 2kg. Og innmari kvalm siden uke 6 her også. (Er 13+4 i dag.) Det ble heldigvis en del bedre ca. uke 12. Puuh.
Mariahchp skrev: Har gått ned 2 kg Er 11+1, og vært kvalm siden starten av uke 6. Klikk for å utvide … Har også gått ned ca 2kg. Og innmari kvalm siden uke 6 her også. (Er 13+4 i dag.) Det ble heldigvis en del bedre ca. uke 12. Puuh.
Kjøttmeis Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 13 Apr 2016 #23 Jeg er enda på -6, men den siste uken har matlysten kommet for fullt. Ser at vekta heller svinger opp enn ned nå.
Jeg er enda på -6, men den siste uken har matlysten kommet for fullt. Ser at vekta heller svinger opp enn ned nå.