Vekt

Gått opp ca.1 kg. Er endel småkvalm og småspiser mye....

I følge helsekortet mitt er jeg opp 2 kilo, men jeg har egentlig ikke gått opp mer enn en halvkilo. Stor forskjell på å veie seg med og uten klær:p

I følge helsekortet mitt er jeg opp 2 kilo, men jeg har egentlig ikke gått opp mer enn en halvkilo. Stor forskjell på å veie seg med og uten klær:p

Tenkte jeg og - men tror vekta til legen, eller min lever sitt eget liv. Jeg veide mindre med klær og sko hos legen enn jeg gjorde to timer tidligere hjemme i bare trusa...hehe

Heldigvis vil målingen bli stort sett riktig uansett, når man hver gang måler seg med klær og sko. ;) altså økningen vil bli rett :)

Jeg greide å knuse vekta med støvsugeren rett etter jeg fant ut om lille spire, så jeg lever i uvissheten :P

Gått opp en, hvis en ser fra når jeg testa positivt. Men gått ned en fra starten av perioden. Var innmari flink med mat etter jul så gikk ned to kg før jeg testa positivt, men droppa kaloritelling etter jeg fikk graviditeten bekrefta. Tenker at det er en tid for alt :)

Har gått opp 1,5kg fra jeg testet positiv, men trener styrke fortsatt og tror (håper) at det er en del muskler der også :D bruker foreløpig de samme klær som jeg brukte før uten problemer :)

Heldigvis vil målingen bli stort sett riktig uansett, når man hver gang måler seg med klær og sko. ;) altså økningen vil bli rett :)
Ja, det er jo det viktigste det, ar økningen blir rett utover i svangerskapet:)

Aner ikke om jeg har gått opp men føles sånn.. Samboer er redd for at jeg skal ese ut, så er litt bekymra for at det skal komme for mange kilo:nailbiting:

Ned ca 2 kg, er kvalm og dårlig.. Ikke noe som funker sist svangerskap gikk jeg opp totalt 4 kg, den siste kiloen den siste uka.. Så stresser ikke

Back
Topp