Vekt

SB93

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Hvordan er det med vekta nå i forhold til startsvekta foreløbig, jenter? :)
Gått opp?
Ned?
På stedet hvil?

Jeg er 22+0 og i dag var det 4 kg opp fra startsvekta. Ca 1 kg mer enn forrige svangerskapet på denne tida:)

Veide meg i går (21+3) og var 1,5 kilo under startvekta. Har lagt på meg 1,5 kilo den siste uke da :o

Hvordan er det med vekta nå i forhold til startsvekta foreløbig, jenter? :)
Gått opp?
Ned?
På stedet hvil?

Jeg er 22+0 og i dag var det 4 kg opp fra startsvekta. Ca 1 kg mer enn forrige svangerskapet på denne tida:)

Har ikke sjekka på en stund, men hadde gått opp 6 kg for noen dager suden tror jeg det er..:)

Ikke veid meg på to uker, da hadde jeg gått opp 300g siden forrige kontroll tidlig i desember.
Enda ikke gått opp til startvekt.

Har gått opp noen kilo, så jeg håper det stopper opp litt nå. Hehe vil helst ikke legge på meg mer enn nødvendig men enn så lenge ser ikke det lovende ut haha. Virker som jeg bare eser ut uansett hvor sunt jeg spiser

Snart 21 uker og har gått opp rundt 5-6 kg. Stresser ikke med det, tenker det er naturlig å legge på seg.

Også snart 21 uker og har gått opp 6 kg. (Men det er 8-9 kg mer enn det som er normalen for meg.)

Straks 18 uker og fortsatt på startvekt. Helt OK det da jeg er en av de som har nok å ta av fra tidligere :-)

Uke 17 og har gått opp 1 kg ;) men det kommer nok :)

Uke 20+6 og fortsatt 2 kg under startvekt, men spyr fortsatt , så det å ha kommet meg opp et par siden jul er jeg fornøyd med:-) kiloene kan gjerne rase inn snart:) husker de raste fort av med amming og gåturer sist:)

20+6 og opp 1kg. Er vel ca 2 uker siden jeg veide meg og har spist MYE kake og is den siste uka.. så kan godt være jeg har gått opp 1kg til nå :)

20+4 ned 6kg fra uke 10, gikk nettopp opp 0,5kg så totalt ned 5,5kg. Står nå på stedet hvil ;)

17+3 og 0,5 kg opp. Skjønner ikke det for har fått mage og større pupper. Men iom at jeg ikke får trent så har jeg mista masse muskler- så er vel derfor.

Morsomt å se hvor store forskjeller det er på oss! :p

Lagt på meg mye mer enn de to andre. Oppi 5 kg! Men mer sittende nå og behovet for salt. Tror det er en del vann i kroppen nå... Føles litt slik ut. Så håper jeg stopper opp litt nå. Vant til Max 9-10vektoppgang hele svangerskapet.

18+5 og opp 5-6 kg. Prøver å være sunn, og følger nøye med på kaloriinntaket. Er ikke så mye å gjøre noe med da. Synes mange her slipper så billig unna! :P

Back
Topp