Vekt

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Ser at jeg har lagt på meg nesten 1 kg. Jeg er 7+6 i dag.

Er kjempekvalm, og spiser veldig lite. Stort sett får jeg i meg kun karbohydrater. Tenker at det kanskje er derfor...

Noen andre som har gått opp?

Pga Ivf forsøk så har jeg gått opp 10 hormon kg på ett år. :disgust Har ikke lagt noe på meg siden positiv test enda iallefall.

Me to!
Jeg har også lagt på meg ca 1 kg!!! :wtf
Jeg er forsåvidt i god form og har spist/trent tilnærmet som vanlig (vært strikt på kosten).
Er bare 5+6 så lurer på hvor dette skal ende! :facepalm::oops::rolleyes:;)

Pga Ivf forsøk så har jeg gått opp 10 hormon kg på ett år. :disgust Har ikke lagt noe på meg siden positiv test enda iallefall.

Huuuff :p Ikke minn meg på det. Gikk opp 6 kg. i mai jeg så, på grunn av de hormonene. Har gått ned 3 kg. igjen, men nå peker nåla oppover nok en gang :p

Me to!
Jeg har også lagt på meg ca 1 kg!!! :wtf
Jeg er forsåvidt i god form og har spist/trent tilnærmet som vanlig (vært strikt på kosten).
Er bare 5+6 så lurer på hvor dette skal ende! :facepalm::oops::rolleyes:;)

Haha! Åh, herregud. Akkurat de tankene jeg sitter med også: hvor skal dette ende. Hvertfall når man legger på seg uten å fråtse i mat eller annet.

Har ikke veiet meg. Tror ikke jeg har lagt på meg :-)

Haha! Åh, herregud. Akkurat de tankene jeg sitter med også: hvor skal dette ende. Hvertfall når man legger på seg uten å fråtse i mat eller annet.

Nettopp!! :p
Ikke spist noe snop, holdt meg til normale måltider selv om jeg har vært sulten og kun spist litt ekstra frukt.
Kun oppblåst mage og noe større pupper, men det kan umulig veie 1 kg!! He he he! :D

Samme her :p

Men minner bare meg selv på at de kiloene kan jeg fint trene av en gang i fremtiden, ville tatt 20kg til også så lenge det til slutt endte med en graviditet :D

Sist la jeg på meg noen kg i første trimester, stabiliserte seg/ gikk litt ned i 2. Trimester. Endte pluss 9-10 kg sist. Nå e eg enda mer kvalm enn sist og d varer lengre. Hjelper ikke å spise på samme måte som sist, så totalt e eg ned ca 1,5 kg.

Har ikke slengt kroppen på vekta, men er oppblåst så det holder ihvertfall!!

Helt vanlig å legge litt på seg, livmoren vokser, man får økt blodvolum osv. Trenger ikke nødvendigvis være pga mat..

• Liker
Reactions: AFA
Jeg hsr lagt på meg ca 5 kg de to årene vi har vert prøvere og etter jeg fjerna hormonspiralen. Kan være mange grunner for. Føltes mye mer hormonell selv om jeg ikke gikk på hormoner. At jeg sluttet å snuse var kanskje en grunn.

er 8 + 5 vel... begynner å glemme alt å... begynner å bli bra oppblåst.. men gått ned 1,5 kg..

Er 8+5 og lagt på meg 1,5kg. Vært kvalm og spist for å stagge sulten. Sist hadde jeg gått opp 3 kg i uke 9. Det stabiliserte seg fort så jeg er ikke stresset ☺

Er 7+1 i dag og har faktisk gått litt ned. Spiser veldig lite for blir kvalm når jeg spiser og da er det vanskelig å være på jobb. Men hjemme sitter jeg som regel i sofaen eller ligger i senga da jeg ofte er helt utslitt av ingenting

Back
Topp